maandag 7 oktober 2019

2 challenges in de mix

Vandaag heb ik 2 challenges met elkaar gecombineerd: bij De Egel hebben ze een sketch met het thema "de letter M" (muziek) en bij Knutsels en Kadootjes willen ze een kaart in zwart-wit-roze zien. Dat heb ik gecombineerd tot deze kaart:

Ik heb een muziekstuk uit mij map van het orkest gepakt en gekopieerd. Deze heb ik gemat op roze papier en als ondergrond gebruikt. Daarop dp met zwarte hartjes en een wit papiertje ook gemat op roze. Hier omheen zwart draad gewikkeld zodat er een notenbalk ontstond. Het katje hangt aan de notenbalk. In plaats van een bloem heb ik een muzieksleutel gebruikt en op de notenbalk ook nog 2 muzieknoten aangebracht. Vergeet ik nog bijna te zeggen dat ik de sketch op de kop heb gebruikt.
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik andere muzieknoten zou gebruiken. Helaas.....ik kan mijn stans CR1367 van Marianne Design nergens vinden. Mijn kast met knutselspullen is nu wel helemaal opgeruimd, dat is een bijkomend voordeel van iets kwijt zijn. Ik vrees dat ik een nieuwe moet aanschaffen.

Vanmiddag nog even wat was wegwerken en nog even theedrinken bij mijn schoonzusje en nichtjes. Morgen naar de kapper en dan is het al weer woensdag en moet er gewerkt worden. De tijd vliegt!

12 opmerkingen:

  1. Kijk hem bungelen hihi, leuke kaart heb je gemaakt door twee challenges te combineren Henriët. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed zeg...twee vliegen in één klap Henriët en het is een onwijs gezellige kaart geworden. De dagen gaan veel te snel heb ik ook last van! heb je je muzieknootjes te goed opgeruimd! Als ik een opruimwoede krijg ben ik ook altijd iets kwijt, hihi Hoop dat je het nog vind, maar deze zijn toch ook prachtig!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is dat hè, meerdere challenges combineren?!!
    Het is je goed gelukt, ik vind dit zo'n verschrikkelijke leuke kaart.
    Het grapje met de poes, die aan de notenbalk hangt vind ik heel erg leuk bedacht.
    En de M van muziek, goed bedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de 2 challenges mooi gecombineerd, leuk het hangende katje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt met het poesje en de notenbalk. Daar was ik nog niet opgekomen de M van muziek, goed bedacht, en dan ook nog twee challenges kunnen combineren,je bent goed bezig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge, wat enig ! De M van muziek, de sketch en dan ook nog de kleuren van K&K. Ontzettend leuk! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel en bij K&K. Leuk hoe je die notenbalk hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke gedaan 2 in een, hij is prachtig je kaart.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt een gave kaart met de muziek noten, en het mooie zwart wit papiertje. Wat gaaf dat de poes aan de notenbalk bengelt. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, INGRID

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig deze kaart Henriet. Heel mooi met deze kleuren. Leuk met de kat. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, wat grappig met dat hangende katje!
    Bedankt voor deelname aan de zwart/wit/roze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een grappig, mooi kaartje! Superleuk dat je meedoet bij K&K. Fijne vakantie! Volgens mij krijgen jullie op morgen na mooi weer.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen