maandag 26 augustus 2019

Eerste schooldag

Vandaag zijn hier in noord-Nederland de basisscholen weer begonnen. Ik ben vanochtend alleen even tot de ochtendpauze naar school geweest om samen met mijn duo even met de klas kennis te maken. Daarna ben ik gaan genieten van mijn vrije maandag. Ik heb heerlijk buiten in de schaduw gezeten te knutselen. Steeds maximaal 20 minuten achter elkaar en dan weer een half uur rust dan trekt mijn schouder het net.....


Ik maakte deze kaart nav de challenge bij De Egel waar ze een "eerste schooldag"creatie willen zien. Ik maakte deze kaart in plaats van de boekenleggers die de kinderen normaal gesproken van mij krijgen aan het begin van het schooljaar. Die maak ik altijd in hetzelfde thema als de gehaakte klassenknuffel. Dat wordt dit jaar een koe die ik al eens eerder gebruikte want een nieuwe haken zat er deze zomer niet in.

Mijn eerste schoolweek loopt meteen al weer anders dan gepland. Ik werk dit schooljaar nog maar 3 ipv 4 dagen en de maandag en de dinsdag zijn mijn vrije dagen. Maar aangezien mijn duo morgen naar het ziekenhuis moet werk ik deze week meteen een dagje extra. Kan ik nog even afkicken......

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooi/lief kaartje Henriët!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie uitnodiging voor de kinderen om weer te beginnen!Veel succes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Henriët!! Gaaf geworden met dat letterbord er achter. Doe maar rustig aan met je schouder.
    Fijne werkweek!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjee, wat heb je dit leuk bedacht! Gaaf hoor! Jammer dat je zo met je schouder zit. Rustig aan en dan na 4 dagen werken een echt lang weekend! Heerlijk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes weer in het nieuwe schooljaar! Wat een leuke start voor de kids met zo'n letterboard (en haaksel). Rustig aan en veel plezier! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Henriët, gaaf gedaan zo met het letterbord! Succes met deze 'langere' werkweek en rustig aan maar met de schouder.. wat vervelend zeg!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een toffe welkomstkaart voor je leerlingen. Veel succes het nieuwe schooljaar!
    Groetje, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kinderen moeten zich toch wel heel erg welkom voelen op deze manier.
    Wat een leuke creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat je schouder steeds iets beter zal gaan, zo vervelend, zo'n blessure.

      Verwijderen
  9. Wat heb je een leuke welkomstkaart gemaakt Henriët en knap dat je dat toch doet met die pijnlijke schouder. Hopelijk gaat het steeds wat beter.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is wel heel erg leuk Henriët!!
    Hopen dat je blessure gauw wat beter zal gaan voelen.
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Henriët.
    Ik ben je gaan volgen, je maakt hele leuke creaties.
    Deze vind ik ook super leuk!
    Sterkte met je schouder!
    Fijn weekend verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tijd om weer eens ff te bloggen! Lekker buiten, het waait en het koelt wat af, heerlijk! Wat een leuke en gezellige kaart! Jullie hebben er ook alweer een week opzitten, het vliegt voorbij he?! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen