donderdag 15 augustus 2019

52 weeks to Christmas - week 33

Gelukkig had ik nog een kerstkaart op voorraad zodat ik jullie vandaag toch weer een kerstkaartje kan laten zien en kan linken op 52 weeks to Christmas. Wat gaat dat snel vervelen zeg als je niks kunt en niks mag....... Gelukkig lukt typen met links aardig ;-)


Vandaag weer eens een kaart met de kerstman. De sketch is dezelfde als de kaart van eergisteren met de leeuw. Door het dp wordt het toch weer een heel ander kaartje.

Straks komt een oud collega gezellig koffie drinken. Ik zou naar hem toe gaan en we zouden een lange wandeling gaan maken. We hebben de plannen maar even aangepast......
Morgen maar even kijken of manlief wil helpen met het sjouwen van de tafeltjes in mijn klas. De rest gaat mij vast zelf wel lukken met een beetje beleid.......  Nog een dikke week en dan begint de school weer bij ons. Komend schooljaar werk ik nog 3 ipv 4 dagen. Hopelijk kan ik standaard wat tijd inruimen om kaartjes te maken.

16 opmerkingen:

  1. mooie kerstkaart!
    hopelijk kan je toch nog een beetje genieten van je laatste vakantiedagen!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrolijke kerstkaart! Hopelijk gaat het snel beter met je slijmbeursontsteking, sterkte ermee.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met die vrolijke kerstman.
    Fijne vakantie nog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ziet er ook weer leuk en vrolijk uit!
    Probeer nog te genieten van de laatste week vakantie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaart met de kerstman.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is behelpen hè? Hopelijk maar tijdelijk. Je kerstkaart is leuk Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lastig zo'n schouder die niet mee werkt, ik weet er alles van.Mijn injectie was echt heel pijnlijk brrr..en nee, mijn schouder wil nog steeds niet. Volgende maand voor een second opinion naar Delft.
    Je kerstkaart is weer toppie,
    Ansx
    p.s. en doe niet teveel met je schouder..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt inderdaad een hele andere kaart, met dit papier.
    Ik vind het een echt kerstkaart, met dat rood, die sterren en natuurlijk de kerstman.
    Succes met je klas inruimen, zal niet meevallen met je schouder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vervelend dat je niks kunt, lijkt me heel erg frustrerend! Sterkte en beterschap.
    En je kaartje is top!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kerstkaartje en die statige kerstman is echt een eye catcher
    succes met het het inruimen van het klaslokaal en nog een fijne vakantieweek... en leuk een dagje minder werken volgend schooljaar...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie en vrolijke kerstkaart, zo'n schattige kerstman ! Hopelijk spoedig beterschap en geniet van je laatste vakantiedagen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieverd deze kerstman...
    Succes met je schouder (heb het meerdere keren gehad, zo uit het niets AU).
    Lekker een dagje minder in de week, zal vast snel opgevuld zijn,

    Leuk dat je er weer bij bent deze week.
    Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een enige kaart Henriet. Deze kerstman blijft een leukerd. Wat fijn voor je een dagje minder werken. Is op een gegeven moment wel lekkker. Wat meer tijd voir andere dingen.. veel beterschap. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke kaart met die schattige kerstman
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kerstkaart Henriët. Gelukkig stond die al klaar. Is het gelukt met de tafeltjes?
    Deel je extra vrije dag maar goed in...😉
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart, en alles past perfect bij mekaar.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen