zondag 23 juni 2019

Thank you for te music

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik maakte voor onze muziekjuf op school. Helaas gaat ze stoppen met het geven van muzieklessen. Aanstaande woensdag is haar laatste les bij ons op school en dat laten we niet ongemerkt voorbij gaan. Ik heb voor haar een kaartje gemaakt:


Gisteren heb ik mezelf het letterboard cadeau gedaan en ik wist meteen welke tekst ik er op zou gaan zetten. De flamingo vond ik er wel leuk bij. Lekker zomers en vrolijk. En als we het weerbericht mogen geloven dan wordt het de komende week echt zomers!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de berichtjes na het overlijden van mijn schoonvader. We hebben woensdag afscheid van hem genomen. Zijn kamer in het verzorgingshuis is leeg geruimd en het gewone leven gaat weer verder...... maar we moeten allemaal onze draai weer zien te vinden. Gelukkig is er afleiding genoeg.

13 opmerkingen:

  1. Superleuk deze vrolijke bedankkaart voor de muziekjuf! Hiermee had je al een mooie afleiding.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Ik vind die letterbord stansen wel heel leuk. Misschien toch maar eens overstag gaan. Het leven gaat gewoon door, staat niet stil. Dat is eigenlijk maar goed ook. En we vinden gelukkig afleiding in de gewone dagelijkse dingen. Zoals kaartjes maken ;-)
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke toepasselijke kaart heb je voor de muziekjuf gemaakt Henriët. Jammer alleen dat ik nu met die plaat in mijn hoofd zit..LOL ;p Afleiding is fijn maar neem de tijd om het een plaatsje te geven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW Henriet! Wat een ontzettend toffe variant op het letterbord! Zo'n gave mal ook!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees nu dat hé schoonvsflder is overleden. Gecondoleerd. Er waren blijkbaar al wel zorgen, want hij was in een verpleeghuis. Maar het blijft een gemis.
    Jouw kaart is super, hij staat hoog opijn lijstje. Gelukkig ben ik jarig deze week. Dus ik hoop zo... Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij gaaf he, dat letterbord! Ik vind hem zo super! Je hebt een mooie toepasselijke kaart gemaakt voor de muziekjuf. Wat is het eigenlijk bizar, he dat je meteen zo'n kamer moet leegruimen. Bij ons op het werk ook. Je krijgt ook geen tijd om te rouwen, dat komt daarna pas, dus ik snap heel goed dat je je draai nog moet vinden! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! Neem jullie tijd voor het verdriet een plek te geven. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor de juf, leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart . Heel leuk met de tekst erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk kaartje, zo toepasselijk! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en zo toepasselijk en persoonlijk!
    Zal "de juf" vast blij mee zijn.

    Soms is het leven onbegrijpelijk en moet je even afstand nemen om weer door te kunnen gaan.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje met het gave letterbord!!
    Nog van harte gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Ook al was hij op leeftijd, missen kan je hem niet eigenlijk.
    Succes met het afronden van alles op school.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind deze kaart Superleuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen