donderdag 20 juni 2019

Marianne Design - Challenge 228

Vandaag is het de beurt aan Suzan om het thema voor de challenge te bedenken. Ze wil graag kaarten zien met de stencils/collectables/craftables of patronen van Marleen.
Ik heb voor deze gelegenheid de kruiwagen maar eens uit de verpakking gehaald:


Ik heb de kruiwagen eerst omgetekend op kraft en hierop heb ik papier uit 2 verschillende blokjes geplakt. Daarna heb ik 3 katjes gemaakt en op/bij de kruiwagen geplakt. Met rood het woord jarig op de kruiwagen gemaakt en onderlangs een strook gras (gemaakt met een ijspegel stans) met rode bloemetjes. Dit alles heb ik op een dubbel gevouwen strook wit karton geplakt zodat de kruiwagen beter blijft staan. Maar ik heb de grote stukken rondom de kruiwagen en de rechter kat wel weg geknipt. Zag er mooier uit.

Gebruikte materialen:
PS8022: Wheelbarrow bij Marleen
PK9155: Pretty Papers Bloc Weathered wood
PK9134: Petty Papers Bloc Driftwood
COL1454: Eline's kittens
LR0135: ijspegelrand (niet meer leverbaar)
KJ1729: Karin's Er is er een jarig
LR0450: Lots of love (hartje)
COL1426: Eline's koe (bloemetjes)

Doen jullie ook weer gezellig mee op ons challengeblog? Je kunt al meedoen met 3 verschillende producten van Marianne Design op je kaart.

7 opmerkingen:

  1. Wat een GAVE kaart Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is superleuk Henriet. Veel te zien. Ik ga het proberen, maar weet nog niet of het me gaat lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW Henriët!! Wat een onwijs leuk wagentje vol met katjes!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n gezellige kaart Henriët! Echt heel tof tafereeltje. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke challenge kom ik net tegen op het challenge blog deze keer!! Wordt er bijna verlegen van...
    Een geweldig mooie voorbeeldkaart Henriët, echt super!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen