zaterdag 1 maart 2014

Honingraatjes

Op het kaartje dat ik deze keer laat zien heb ik 2 nieuwe dingetje gebruikt. Ten eerste de honingraat stempel die ik in Hardenberg bij Art-Journey kocht en ten tweede de honingraatstans die ik pas bij Crea-Lies bestelde. Ik vind ze beide zo leuk!
De basis is een witte kaart. Daar heb ik boven en onder een strook muziekpapier opgeplakt. Dit papier heb ik eerst bewerkt met distress-inkt. In het midden een strook dp-papier van Studio Light. Daarop de honingraatjes gestempeld en uit geel papier honingraatjes gestanst. Daarna nog 2 harten uit hetzelfde blokje van Studio Light en afgemaakt met een knoop en een touwtje.
Deze kaart laat ik meedoen met de challenge van Hobby Vision waar het thema "Love" is.

Vanochtend om kwart over 8 hadden jongste zoon en ik de wandelschoenen al aan. Precies 3 uur later waren we weer thuis en hadden we 18 kilometer gelopen. Voor morgen staat er een rondje van 20 kilometer op het programma. Hoop alleen dat het weer dan iets beter is want vandaag hebben we bijna het hele eind in de regen gelopen.

9 opmerkingen:

  1. Het stempel en de stans zijn zeker allebei leuk! En in combinatie met elkaar helemaal. Verder is je kaartje ook eeg gaaf. Bijzonder hoe dat touwtje door de hartjes heen zit.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Henriet, heel mooi. Veel plezier morgen weer met het lopen, ik doe het je niet na.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriet,
    heel erg mooi gemaakt, ik vind de stempel en de stans alle 2 super, mooi de harten en de knoop als afwerking, groetjes Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriet, je hebt een prachtig mooi kaartje van je spulletjes gemaakt.
    En wandel ze. Ik kan nog steeds niet lopen. Ik heb de peesplaat in mijn rechtervoet ontstoken. Daar gaat mijn klap tot klaploop. Dan maar freubelen.
    Wandel ze morgen.
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart! Leuk met die hongingraatjes.
    Succes met het lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kaartje is heel mooi!
    Zo ook je vorige kaartjes.
    Had al een tijdje niets geschreven bij alle geposte kaarten.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit kaartje prachtig opgebouwd!
    Leuke kleurtjes en mooi papier heb je gebruikt....heel erg leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje Henriët! Zo leuk die honingraatstans en -stempel, die staan ook nog op mijn verlanglijstje...
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen