zondag 17 november 2013

2 kerstkaartjes en een nieuw stansje

Vrijdagavond heb ik bij de Pipoos nieuwe stansjes gekocht. Manlief had vorig weekend een bridge-drive en won daar een VVV-bon. Deze gaf hij aan mij om bij de Pipoos nieuwe stansje te kopen. Lief he?
Ik heb er 3 gekocht maar laat nu een kaart met 1 van de stansjes zien. De andere 2 komen vast binnenkort ook wel voorbij.
Het nieuwe stansje is de onderste van het dorpje. De bovenste van de sneeuwrand heb ik al een poosje. Op een donkerblauwe kaart heb ik lichtblauw papier met sneeuwvlokjes geplakt. Daarop een blauwe cirkel en daarop een stukje van een cirkel waar ik het dorpje uit gestanst heb. Afgewerkt met de sneeuwrand aan de bovenkant en nog een paar sterretjes. Ik vind het effect zelf erg leuk!

Het tweede kaartje dat ik laat zien heb ik gemaakt n.a.v de schets van Christmas Challenges (with sketches). Bij hun vorige uitdaging ben ik in de top 3 terecht gekomen!
Hiervoor grijs en roze papier gebruikt uit een oud blokje van het Kruitvat. Voor de horizontale streep geen design papier gebruikt maar een stukje crispy-lint. Het stempeltje heb ik bewust niet ingekleurd omdat ik de kaart al druk genoeg vond.

Komende week een drukke week met 10-minuten gesprekjes en een OC-vergadering. Dat zijn dus 2 avonden op school. Nu nog even op de bank om de 2e engel af te haken.

11 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad heel lief en wat een mooie kaartjes heb je gewonnen Henriet, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriet,
    wat een lieve man heb jij!! En als je drie stansen uit kon kiezen was het geen bon van een tientje! En heb je gezien dat je een candy gewonnen hebt? Waar was het ook weer?? Mariette geloof ik.
    Je kaartje is echt super mooi. Die ijspegelrand is ook handig.
    Succes deze week op school. Ik heb ook oudergesprekken, 1 avond, maar dan wel 18 studenten met hun ouders.
    Intensief.
    Lieve groetjes maar weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je de bon kreeg!
    Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Die bovenste is echt te gek.
    Zo mooi!
    Ik heb vandaag hele dag rapporten gemaakt met mijn collega. Veel werk altijd he, succes met je gesprekken,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes weer. Helemaal niet verkeerd om een stempel niet in te kleuren geeft juist wel een mooi effect. Ik ben ook niet zo'n kleurder. Leuk dat je in de top drie belande met je kaartje, mooi he dat je kaart dan gekozen wordt omdat jij hem gemaakt hebt. Succes deze week! Ik geniet nog t/m woensdag van vrije dagen. Veel gewerkt dus nu wat meer vrij.... Heerlijk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Vooral die bovenste met de leuke stans. Blijven toch altijd mooi.
    En dan nog de de VVV bonnen wat wil je nog meer.
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat lief dat je die bon kreeg. Mooie stans heb je gekocht en een prachtig kaartje heb je gemaakt. Je hebt de stempels gewonnen. Stuur je mij je adres even? Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, Henriët. De kleuren vindt ik ook helemaal geweldig!. Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij CCWS. Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave kaarten en wat een prachtige kleuren zijn dit, waar haal je toch weer die heerlijke inspiratie vandaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handig deze stans, je kunt hem op veel manieren gebruiken, en zo heb ik hem nog niet gezien. Leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide kaartjes zijn erg leuk geworden. Wat lief van je man dat hij jou de vvv bon geeft. Dat is op z'n minst een kaartje waard ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Two lovely cards. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen