donderdag 3 mei 2012

Woensdagavond

Op woensdagavond breng ik jongste zoon altijd naar zijn training voor handboogschieten. Daarna rijd ik dan altijd door naar mijn vriendin (http://crootjeskaartjes.blogspot.com/) om lekker te gaan knutselen. Gisteravond hebben we voor het eerst in haar nieuwe knutselkamer gezeten. Dat het daar lekker knutselen is zie je wel aan de kaartjes die ik gisteren gemaakt heb.

Het idee voor het onderste kaartje heb ik van het blog van Ellen (http://skrepsels.blogspot.com/). Ze maakt erg mooie kaarten waar ik me door heb laten inspireren.

Voor iedereen een fijne dag gewenst!

2 opmerkingen:

  1. Hee Henriët, wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Ik vind het een hele eer dat je je door één van mijn kaartjes hebt laten inspireren. Gaaf hoor!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan merken dat je geniet van je vakantie, wat een kaarten ineens! Ze zijn allemaal leuk, maar de rode met die vlaggetjes heeft mijn voorkeur!Gezellig om zo samen kaarten te maken.
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen