zaterdag 12 november 2011

Kadootje!!!

Een tijdje terug ben ik met dit blog begonnen. Het eerste blog waar ik volger van werd was het blog van Anette. http://anettesscrapblog.blogspot.com/
Heel toevallig was ik daar de 300e volger en Anette beloofde me daarvoor een verrassing.
Toen ik donderdagavond thuis kwam lag er een pakje op tafel. Omdat ik wel een vermoeden had wat het zou zijn heb ik het snel uitgepakt. En ja hoor..... een prachtige kaart en een hele mooie stans van Anette.
Anette, nogmaals bedankt en vanavond ga ik er een kaartje mee proberen te maken.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeautje en nog een prachtig kaartje erbij ook!
    Veel plezier ermee!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassing! Ik heb het lantaarntje vanmiddag ook gekocht, lekker in Leeuwarden bij hobbycompleet De Duif gesnufffeld.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen