zaterdag 14 augustus 2021

Voor jou!

Vandaag een kaart met de sketch van Creative Sketchy Girls:


De papiertjes zijn uit een pakket van de Action. Ik combineerde ze met de leeuw van MD. Die vind ik altijd leuk voor jongens en laat deze kaart net nou voor een jongen bedoeld zijn. Een kanjer van 7 jaar krijgt van mij deze kaart.

Het was vanochtend (en een deel van de middag) erg gezellig bij de overbuurvrouw en haar zussen. De jarige zus werd 86 jaar maar dat zal je haar absoluut nog niet geven. Het voelde een beetje als vroeger bij mijn opa en oma. Ze bleven hapjes bijvullen en we moesten toch echt nog wat nemen, er is genoeg....


Dit was mijn tweede haakproject deze vakantie. Zwaan Sjaan  en Gans Gerrie. Deze twee leukerds staan in de erker. Momenteel onder een grote bos zonnebloemen. Zo gezellig.

20 opmerkingen:

  1. Wroaw! Wat een stoere kaart! Die gaat zeker in de smaak vallen.
    De gehaakte gans en zwaan vind ik geweldig, je hebt de haaknaald behoorlijk snel laten bewegen. Ik heb ze nog nooit gezien, is het je eigen ontwerp?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Het patroon van de zwaan en de gans is van Stip en Haak. Het basispatroon is van de eend maar er is een aanvulling om er een zwaan van te maken. Ik heb gehaakt met Stone Washed van Scheepjes. Geeft een lekker stoer resultaat.
      Groetjes van Henriët

      Verwijderen
  2. Leuke kaart, die papiertjes zijn prachtig!
    Je gehaakte zwaan en gans zijn superleuk geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn kleinzoon van 7 zou heeel blij zijn met deze kaart, hele mooie papiertjes en de leeuw blijft leuk. Maar op dat zwanenkoppel ben ik wel meteen verliefd hoor, top!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje. Die papiertjes zijn zo mooi samen met de leeuw. En wat heb je die zwanen leuk gemaakt. Hou niet zo van zwanen maar zo zijn ze wel erg leuk. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje zeg! Die leeuw is ook erg leuk voor stoere jongetjes. En zo leuk dat het een feestje was voor de 86e jarige dat jullie kwamen! En de gans en zwaan zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal de kanjer blij zijn met deze stoere kaart! Jij bent ook van alle markten thuis. Wat mooi gehaakt!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de stoere leeuw erop leuk dp papier heb je gebruikt
    wat gezellig zo bij de overburen.
    en wat een gave ganzen heb je gehaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben helemaal verliefd of je gans en zwaan! Wat een leukerds. En ik vind je kaart erg stoer. Mijn leeuw is al een tijd niet uit zijn verpakking geweest, maar dat wordt ook wel weer eens tijd.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke, stoere kaart en wat zijn de gans en de zwaan leuk, klinkt gezellig de verjaardag van de 86 jarige,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart,en je zwaan en gans zijn geweldig leuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker een stoere jongens kaart.
    Het leeuwtje ziet er lief uit, maar toch ook wel imponerend, precies wat jongens van 7 van houden.
    De zwaan en gans, oh oh, die zijn echt TE leuk!! En gezellig dat ze bij jullie mogen blijven wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Krasse dames van rond de 80...... en dan verderop lezen dat ze al 86 is geworden, wauw!

      Verwijderen
  12. Leuke kaart en schattige gans en zwaan. O heerlijk toch zo'n bezoek doet mij aan oom en tante terug denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stoere en leuke kaart! En wat zijn de gans en de zwaan super leuk! Ik heb al jaren een haakpakketje liggen mischien moet ik er toch maar eens aan gaan beginnen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat eem super leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Creative Sketchy Girls. Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Maura (DT CSG)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekkere beestenboel daar bij jou!! Allemaal mooi geworden!!
    Fijne laatste vakantieweek!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaartje en wat een leuke haakwerk. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kanjerkaart, leuk dp en een gave leeuw. Twee mooie haakprojecten, knap gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. waw, prachtig haakwerk!
    Je kaartje vind ik helemaal top, lekker stoer met de leeuw en de toffe papiertjes!
    Dankjewel voor je deelname bij onze challenge.
    Nancy
    Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen