vrijdag 13 augustus 2021

Van Harte

Vandaag maakte ik een kaart voor de zus van onze overbuurvrouw: 

De hele zomer heeft onze overbuurvrouw 2 zussen op bezoek. De ene woont in Duitsland en de andere in Spanje. Vorige maand waren ze ook met z'n drietjes (3 krasse dames van rond de 80) op mijn verjaardag en nu werden we uitgenodigd om morgen een kopje koffie te komen drinken voor de verjaardag van 1 van de zussen. Ze wilde nadrukkelijk geen cadeau. Maar met lege handen komen is ook zo iets....
Daarom een kaart gemaakt die we aan een fles rose hangen. Ze vond namelijk de rose die ik schonk op mijn verjaardag erg lekker.

Voor de kaart gebruikte ik de nieuwe ronde stans van Marleen en een plaatje dat nog in mijn voorraad lag. Afgewerkt met bloemen in dezelfde kleuren als op het plaatje. Meer hoeft er ook niet bij.

Ik laat deze kaart meedoen bij Carlin's kaartenparadijs waar deze maand alles mag.

17 opmerkingen:

  1. Een heel liefelijke kaart! Mooi dat je de bloemen uit het plaatje terug laat komen.
    Die mal heb ik ook maar nog niet gebruikt, ik vind hem erg mooi.
    Veel plezier morgen bij de dames!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettende vrolijke kaart, het zal ook wel een vrolijke boel zijn bij je overbuurvrouw en de rose!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kaart voor een jarige dame. Je hebt alles erg leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!! Gezellig om op visite te gaan bij de jarige zus van de overbuurvrouw.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart voor de jarige! Heel leuk met deze nieuwe snijmal.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooi kaartje.
    De tekst zo in het rond vind ik er prachtig bij.
    Heel mooi gemaakt.
    Bedankt voor nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, alles klopt eraan. Mooi dat de kleuren van het plaatje matchen met die van de bloemen.
    Leuk dat haar verjaardag hier zo gezellig wordt gevierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige verjaardagskaart heb je weer gemaakt .
    Leuke ronde mal.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super zeg! Hij is prachtig. Ik vind de stans helemaal geweldig! Hij komt op mijn verlanglijstje voor de Art specially.
    Lief dat je en flesje rosé geeft, heel goed idee. Met lege handen aankomen klopt dan gewoon niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig die drie zussen bij elkaar! Een leuke vrolijke kaart heb je voor de jarige dame gemaakt. En een lekker rosétje zal altijd smaken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fantastisch dat die zussen dat nog heerlijk samen kunnen doen. Mooie kaart maakte je voor één van hen en een lekkere fles rosé zal in de smaak vallen.
    Hele leuke kerstkaart, wat zal de mol het koud hebben als hij z'n kopje zo buiten steekt in de sneeuw.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje met het schattige plaatje erop, leuk de ronde tekst mal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig drie zussen bij elkaar en dan op die leeftijd. Leuk dat je nog wist dat ze die rosé lekker vonden en je zelfgemaakte kaart zal zeker in de smaak zijn gevallen Henriët, hij is zo leuk met dat lieve plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super schattige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart met een leuk plaatje (ik heb dat knipvel ook), past zó mooi in de stans en leuk de afwerking met bloemetjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke kaart, leuk plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen