maandag 23 augustus 2021

Start schooljaar 2021-2022

Vandaag start in regio noord het schooljaar 2021-2022. Voor mij in veel opzichten een anders dan anders schooljaar. Ik heb een nieuwe duo-partner en deels een andere functie. Ik ga 1 dag in de week mijn collega's coachen op het gebied van coöperatieve werkvormen en ondersteunen met bewegend leren. Daarnaast sta ik 2 dagen voor groep 4/5.
Ik blijf dit schooljaar ook de beheerder van de lief en leed pot bij ons op school. En omdat er dit schooljaar 3 nieuwe collega's zijn kocht ik 3 bloemetjes en daarvoor maakte ik 3 labeltjes:


Ik leende het tafereeltje van Nynke (ik hoop niet dat je dat erg vindt) maar gaf er mijn eigen draai aan door de kleuren te veranderen en er een label voor te gebruiken. Ook voegde ik nog een zonnetje toe.

Ik laat deze labeltjes meedoen bij Hobby Vision waar ze graag strand of zee willen zien.

Vandaag en morgen geniet ik nog lekker van 2 vrije dagen. Woensdag gaat het voor mij weer echt beginnen. Vandaag start ik met een grote schoonmaak thuis en morgen een dagje me-time. Knutselen, naar de Ikea en verder zie ik wel hoe ik de dinsdag invul. Klinkt niet verkeerd toch?


14 opmerkingen:

  1. Prachtige zomerse labels .
    Geniet nog van je vrije dagen.
    En succes met het nieuwe schooljaar.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie labeltjes leuk met het strand tafereeltje, haha had het idee ook opgeslagen in een mapje, toch altijd weer spannend hoe zo'n nieuw school jaar gaat verlopen.
    succes met je nieuwe taken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt helemaal niet verkeerd Henriët, wat een leuke labels voor het nieuwe school jaar veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je leuke labeltjes gemsskt met dit mooie maritieme tafereeltje. Geniet nog maar even van deze dagen. Veel succes op je werk alvast. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke binnenkomer voor je nieuwe collega's, het zijn superleuke en vrolijke labels! Veel succes het nieuwe schooljaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, zomerse labels heb je gemaakt, leuk om je nieuwe collega's te verwelkomen met een bloemetje. Morgen gaat Ed ook weer van start, hij gaat drie dagen in de week werken..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan deze labeltjes Henriet!
    Geniet nog van je laatste vrije dagen en succes woensdag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die labels, prachtig gemaakt!
    Succes met het nieuwe schooljaar. Bij ons hebben ze nog twee weken vakantie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om de nieuwe collega's zo welkom te heten. Leuke labels en succes met werken van de week.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zal zeker gewaardeerd worden! EN je labels zijn leuk! Ik snapte meteen wat je bedoelde met Nynke. Ik liep bij Action en die mallen vielen ook in mijn mandje...zo leuk!
    Geniet morgen van je vrije dag. Klinkt heel goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit leuk gedaan. Geniet nog even van je vrije dragen.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een hartverwarmend welkom maak jij ervan Henriët. Dat zal zekers gewaardeerd worden.
    Succes met het nieuwe schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij hebben ook een lief en leed pot op het werk maar wordt de laatste tijd veel teveel gebruikt voor leed, helaas! Je labels zijn heel mooi en fijn als je geïnspireerd wordt! Fijne werkweek weer en geniet nog van je middagje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als je een leuk idee ziet mag je dat toch vast en zeker wel liften, vind ik altijd een hele eer als blog maatjes dat doen!
    Je labels zijn super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen