dinsdag 24 augustus 2021

Labels voor jarige collega's

Nu het schooljaar weer is begonnen ben ik druk bezig met labels voor aan de cadeautjes van jarige collega's. Dit jaar krijgt iedereen een lekker pakketje van de Zuivelhoeve met daaraan een label. De eerste 3 zijn klaar:




Zoals ik al eerder schreef ben ik dol op de labels van MD. In mijn vorige post gebruikte ik de kleine versie maar hier weer de grote. Je kunt er alle kanten mee op. En door verschillende papiertjes en diertjes te gebruiken zijn ze toch iedere keer weer anders. Binnenkort zien jullie er vast meer verschijnen. We zijn dit jaar met 19 collega's dus er moeten er nog een paar bij.

Na vandaag zit de vakantie er er echt op. Ik werk dit jaar op woensdag, donderdag en vrijdag dus morgen ga ik weer aan de slag. Ik heb er zin in!

8 opmerkingen:

  1. Wat zijn je labels mooi geworden! Veel plezier vandaag op je eerste werkdag!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe labels! Succes met je eerste werkdag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat zijn ze leuk geworden met de verschillende diertjes en details het is ook een leuke maat label zodat er een leuk tafereeltje op kan
    succes met werken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk allemaal. Die label is toch zo’n leuke snijmal. Hopelijk is je eerste werkdag een beetje meegevallen. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart en succes met de eerste werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je mooie labels gemaakt, maakt een cadeautje helemaal af. Ik hoop dat je een fijne 1ste schooldag had,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vrolijke gezellige labels, leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Leuk idee! Goede start. X

    BeantwoordenVerwijderen