zaterdag 21 augustus 2021

Knutseldate met Monique en GerJanne

Mijn maandelijkse knutseldate werd afgelopen woensdag nog gezelliger dan anders want dit keer was ook GerJanne van de partij. Na een kopje koffie/thee installeerden we ons op de knutselkamer bij Monique. Daar gingen we aan de slag met ecoline:


14 augustus liet Monique op haar blog een heel mooi stecil van Pronty zien waar je een envelop mee kon maken. Ze gebruikte daarbij een hele mooie stempel. Met die 2 ingrediënten zijn wij ook aan de slag gegaan. Ik koos voor hele andere kleuren dan het origineel. Lekker vrolijk! Toen ik op mijn eerste envelop de stempel zette ging er iets mis en kon ik weer opnieuw beginnen. Het stempelen ging de tweede keer wel goed. Daarna de bloemen bewerkt met chloor en hier en daar wat bijgekleurd met ecoline-stiften.



Ook de achterkant van de envelop is bewerkt met inkt, stempels en chloor.

Tussen de middag had Monique een heerlijke lunch verzorgd en daarna gingen we een kaart maken voor in de envelop:


De achtergrond weer op dezelfde manier gemaakt. De vlinder gestempeld, ingekleurd met ecoline, uitgeknipt en toen op de kaart geplakt. Tekstje er bij en klaar.
|Het was een hele gezellige dag. De volgende data staan al weer gepland. Een maandelijkse date met Monique en mij maar ook al een vervolg met ons drietjes. Gezellig!!
Kijken jullie ook bij Monique en GerJanne. Zij laten vandaag ook hun creatie zien.

15 opmerkingen:

  1. Wow, die staan er kleurig op, je bent helemaal uit je dak gegaan met de ecoline. Het plezier van het maken spat er van af, leuk!
    Dat zal zeker heel gezellig zijn geweest met jullie drie, daar kon je mooi nog wat energie uithalen voor de vakantie er weer op zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow de kleuren spatten gewoon van het scherm wat ben je lekker bezig geweest en wat een mooi resultaat zo heel anders als ik van je ben gewend mooie stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit mooi gemaakt! Je hebt er echt talent voor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, jouw vlinder is een beauty Henriët, die kleuren. Wat leuk joh zo'n knutseldate en ik zei al bij Monique dat mijn blog zo vrolijk kleurt met aan de zijkant die kleurrijke creaties van jullie. Heel mooi die envelop maar de kaart vind ik nóg mooier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook hier zo'n prachtige kleurenexplosie. Heel mooi gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit toch mooi geworden. Geeft zo’n leuk effect.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. ook prachtige kleuren. de testen zijn erg mooi .Fijn dat jullie het zo leuk en gezellig hebben gehad. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow , wat mooi gedaan.
    Je hebt talent.
    Prachtige kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja.... dat was het! Super gezellig! Ik verheug me nu al op december. hopelijk komt er niets tussen.
    Jouw exemplaren zijn ook heel gaaf en je was echt snel, haalde ons zo weer in ;-) Ik had helemaal niet in de gaten dat je dezelfde tekst had gekozen. ZO verdiept in het kleuren, whahahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waah wat een mooie creatie, ik kom net bij GerJanne vandaag, deze schittert ook door de mooie en felle kleuren. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh man wat ziet dit er super uit Henriët!!
    Zulke gave felle kleurtjes heb je gebruikt!
    Super dat er ook nog eens een bijpassende envelop bij is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.....ook bij jouw is het goed gelukt Henriet.
    Het is een schitterend resultaat!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een kleuren!!
    Ze knallen hier van mijn scherm af.
    Jouw creatie is weer heel anders dan die van Monique of GerJanne. Leuk hoor, alle drie hetzelfde gemaakt en toch alle drie iets anders als resultaat.
    Hoe kan er nou iets "mis" gaan met dit? Viel de stempel soms uit je handen ofzo?
    Gezellig hoor, die dates van jullie en wij kunnen lekker meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nah, heb ik nou nog steeds niet gereageerd? Je staat het hele weekend al in mijn balk....hahaha. Maar ik heb hem in het echt gezien en hij is prachtig! Mijn blauwe bloemetjes waren net als een vlag op een str.....schip. Maar gauw er weer afgehaald.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen