maandag 30 augustus 2021

Hoe gaat het met je?

Vandaag alweer een kaartje in herfstsferen. Het papier lag er nog van de card-in-a-box die ik maakte voor de uitdaging met GerJanne. Deze keer mocht de eekhoorn in de schijnwerpers staan. Speciaal voor Angelique omdat ze aangaf dat ze eekhoorns leuker vindt dan hamsters:


Ik gebruikte de sketch van Sweet Sketch Wednesday en papiertjes van MD. De eekhoorn is ook van MD. De eekhoorn mocht de herfstblaadjes lenen van de wasbeer.

Gisteren een lekker knutseldagje gehad. Het regende en 's middags keek manlief naar Formule 1.
Vandaag de gebruikelijke huishoudelijke klusjes en wie weet ook nog weer tijd om iets te maken. Ik heb het normale ritme weer helemaal te pakken!

15 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heel leuk met Erik.... Of is dit Eddy? Ze lijken ook wel op elkaar! En bewaar je hem nu voor Angelique?
    Fijne dag. Een normaal ritme is ook wel weer fijn he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje leuke sketch heb je gebruikt leuk hoe je alles hebt verwerkt erop leuk dp papier past leuk bij de eekhoorn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke herfstkaart met het eekhoorntje en het mooie papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je card in the box is erg mooi. Leuke uitdaging. Wat heb je een mooie kaart voor Angelique gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk is ie en helemaal in herfstsferen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie herfst kaartje. Zo leuk hoe je de sketch heb gebruikt. Dan heeft je man een hele lange middag gehad. Wat was het gister een rare race. Had me er zo op verheugd, hopelijk volgend weekend beter. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige herfstkaart Henriët.
    Jij zit dus weer in je ritme.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaaahhhh! Daar is mijn grote vriend, haha! Wat mag hij op een mooie kaart pronken en kijk nu hoe lief hij zijn herfstblaadjes laat zien, super gedaan! Toevallig heb ik pas geleden ook een kaart met de eekhoorn gemaakt, maar die moet nog even wachten tot hij op mijn blog mag. Toch zijn de hamsters ook wel leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie herfstkaart met die schattige eekhoorn Henriët. Er werd niet veel geraced hé gisteren, erg slecht weer daar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Henriet.
    Er viel niet veel te kijken bij de formule een dacht ik....onze buren waren er....ik hoorde dat het nogal slecht weer was.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely Autumn card Henriet. What a great image and lovely colours. Your design papers and embellishments work perfectly for your lovely card. My son follows F1 here in New Zealand. He's been to a few races in Singapore and has walked on about 5 tracks around the world mostly in Europe. He waited up until 2am to watch the race and after two laps it was called off because of the rain, he was so disapointed especially waiting up to 2am. Who does you husband follow in F1? Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij zit al goed in de herfst sfeer.
    Kan me voorstellen, want het is toch triest met deze zomer. Alhoewel, er komt mooi weer aan hoorde ik.
    Wat een leukerd, die eekhoorn, past inderdaad helemaal bij de herfst, maar ik vind de hamsters ook leuk hoor.
    De sketch is leuk, ik hou van zo'n achtergrond met daarop een ovaal of rondje, vind ik altijd erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a super cute work! I love it!!!

    Thanks for playing along with our Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *GDT* 52 Christmas Chard Throwdown

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is gorgeous! Just love the autumn theme with all the die cuts!
    Thank you for joining SSW2
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen