dinsdag 10 augustus 2021

Hieperdepiep

Vandaag een kaartje met de sketch van Cheerful Sketches. Ik ben vandaag bovenaan mijn to-do lijstje begonnen en heb blind een blok van de stapel gepakt. Lekker gaan zitten knutselen en uiteindelijk werd het dit kaartje:

Het papierblok dat ik pakte had lekkere pastelkleurtjes en daar paste mevrouw muis heel goed bij met haar nieuwe jurk aan. De zon schijnt en daarom is ze onder haar parasol gaan zitten.

Ik laat deze kaart ook meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs. Daar mag alles deze maand.

Vanochtend was ik al aan deze kaart begonnen en vanavond heb ik hem afgemaakt. Vanmiddag de hele middag op bed gelegen met een knallende hoofdpijn. Nu gaat het gelukkig wel weer. Hopelijk heb ik er de komende dagen geen last van want dan belooft het mooi weer te worden.

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Henriët.
    Leuk met mevrouw de muis, en ja we krijgen mooi weer, is beloofd.
    Leuke sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart met de muis. Leuk dp. Veel sterkte met je hoofdpijn.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee om blind een blok te pakken als je even geen inspiratie hebt, maar wel wilt knutselen. Het is een superleuke kaart geworden. Van de kleurtjes zal je geen hoofdpijn hebben gekregen, wat vervelend dat je de hele middag plat moest, hopelijk keert het niet terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijke kaart met Mevr. Muis onder de parasol! Gelukkig heeft het middagje op bed je van de hoofdpijn afgeholpen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Henriët minder van je knallende hoofdpijn hopelijk is hij nu helemaal weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart! Prachtige kleuren zeg. En wat een goed idee om blind een blok papier te pakken, dat ga ik ook eens proberen!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje en ik hoop dat je van de mooie dagen kan genieten zonder hoofdpijn!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart in pastelkleurtjes en de leuke mevr.Muis.. hoop dat je niet langer geplaagd zult worden door hoofdpijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh wat een mooi kaartje met het mooie papier en de schattige mevrouw muis, wat heeft ze feestelijke jurk aan
    ik hoop dat je hoofdpijn over is en je weer lekker kan genieten van je laatste weekje vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben ik nog ff dank je wel voor je reactie op mijn kaart, als je naar het filmpje gaat het is wel in het engels maar aan de hand van de duidelijke beelden heel goed uit te komen
      groetjes ellen

      Verwijderen
  10. Wat een lieve kaart, mevr Muis ziet er zo heerlijk zomers uit.
    Hopelijk is je hoofdpijn weer gezakt en kun je lekker genieten van het mooie weer.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een supermooie kaart.
    Erg leuk gemaakt.
    Bedankt om hiermee deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heeft mevrouw Muis een schattige jurk aan! Het DP is trouwens helemaal errug leuk. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    Ik hoop dat je van je hoofdpijn verlost bent.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een toffe kaart!
    dankejwel voor je deelname bij CHeerful Sketches.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen