maandag 16 juli 2018

Zomer

Vandaag ben ik er nog even met een lekker zomers kaartje. Ik had eigenlijk besloten om geen nieuwe stansjes meer te kopen maar opeens zat zaterdag deze toekan in mijn winkelmandje. En ja.....dan moet je er ook meteen mee aan de slag natuurlijk.


In een blokje van de Action vond ik een mooi papiertje met tropische bladeren die heel mooi past bij de nieuwe stans van MD "Hibiscus en tropical leaves" (die ook ineens in mijn winkelmandje lag. Gelukkig had ik een cadeaubon van de Pipoos dus de schade viel nog weer mee.). Dit gecombineerd met kraft en 2 stukjes dp uit een ander blokje van de Action.

Dit kaartje gaat naar vriendin Caroline. Toen ik gisteren even bij haar was zag ik dat ze haar zithoekje in de tuin had aangekleed met servetten en waterflessen met daarop tropische bladeren. Om haar een fijne zomer te wensen krijgt ze deze kaart die dus helemaal past bij haar terras.

Ik laat deze kaart meedoen met de challenge van AnMaCreatief waar ze een zomerkaart willen zien en bij Kaartjes Inspiratie Challenges blog waar dit keer alles mag.

Tenslotte wens ik iedereen een hele fijne zomer(vakantie)!! Ik duik in vakantiemodus. Nog een week werken en ondertussen koffers pakken. Nog een week en dan vertrekken we. Ik ga genieten!!

13 opmerkingen:

  1. Nou, deze kaart geeft echt het vakantiegevoel weer! Prachtige kaart met deze leuke papiertjes! Ga heerlijk genieten van jullie prachtige reis!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tropische kaart Henriët. Brutaal van die toekan om zo in je mandje te springen LOL maar nu kunnen wij er ook van genieten ;P
    Alvast een hele fijne vakantie en geniet van de reis en de rest.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met de toekan, leuk hoe je alles hebt gecombineerd.. en eindelijk is het dan zover jullie reis naar de USA,fijne vakantie, geniet ervan
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige zomerse kaart! superleuk gemaakt. met deze mooie toekan. Alvast een fijne vakantie. De USA lees ik bij Ans.
    Prachtig in diverse streken geweest. Is ons altijd heel goed bevallen. veel te zien. Genet ervan. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Ja het is ook zo n leukerd daar bezwijk je toch gewoon voor? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje heel herkenbaar om je voor te nemen iets niet te kopen gebeurd bij mijn ook
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk wou die toekan zijn bloemetjes mee, vrolijk kaartje Henriët, geniet van je reis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahha zo herkenbaar die voornemens :)
    En dat ze dan 'opeens' in je winkelmandje verdwijnen ;)
    Heerlijk dat het kan toch>??!!
    Hij is erg leuk je kaart.
    Past goed bij het zomerse gevoel.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige zomerse kaart. Ik vind die toekan in combinatie met die tropische bladeren ook zo super!
    groet en fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, echt zomergevoel.
    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart voor je vriendin. En jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Al goed verwend zag ik op FB. Ik wens je een hele fijne vakantie in de States! Genieten en veel foto's maken.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, die toekan is ook te leuk! Prachtige kaart zo!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de ZOMERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen