donderdag 23 augustus 2018

Marianne Design - challenge 207

Daar zijn we weer met onze eerste challenge na onze zomervakantie. Hebben jullie allemaal een fijne vakantie gehad? Op het moment dat jullie dit lezen zitten wij nog in het vliegtuig op de weg terug van onze vakantie in Amerika. De verhalen en foto's daarover volgen binnenkort wel op mijn blog.

Voor deze challenge vraagt Wybrich een kerstkaart. Dus toen het in juli 28 graden was zat ik deze kerstkaart te maken:


Gebruikte materialen:
PB7053: Pretty Papers Bloc Berry Christmas
KJ1717: stempel warme winter wensen
COL1437: Eline's muizen
COL1441: Karin's pins en bows

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van gaan maken. Kijk voor nog meer inspiratie op het challengeblog van Marianne Design. Daar zie je ook de andere voorbeeldkaarten.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Henriët, zit de vakantie er weer bijna op? Ik ben wel benieuwd naar je foto's en ervaringen.
    Je hebt een leuke vrolijke kerstkaart gemaakt met dat schattige muisje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Henriet. Het muisje is erg leuk. Ik heb vanmiddag nog even met de mal in mijn handen gestaan... nog niet gekocht. Maar wie weet. Ik heb er al veel leuke kaarten mee voorbij zien komen. Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kerstkaartje met die schattige muisje, heel leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje met de leuke muis!! En ja, misschien zijn jullie nu net weer geland of lig je al in je eigen bed ne een fantastische vakantie. Wat en mooie foto's op FB. Ik heb niet op alles gereageerd, hoor. Daar had ik ook geen tijd voor, maar ik heb ze wel bekeken. Onvergetelijk lijkt me....sterkte weer met acclimatiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kerstkaart met het schattige muisje. Ik denk dat jullie nu midden in een jetlag zitten, ik had daar enorm last van, na een Canada bezoek,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is weer erg leuk geworden, ik ben en blijf superfan van de muis
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen