woensdag 19 juli 2017

Hello!

Na het kaartje met de koeien van gisteren ben ik lekker verder gegaan met nog een kaartje. Met de schets van Knutsels en Kadootjes in mijn achterhoofd ben ik wat gaan experimenteren.
Bij GerJanne zag ik de tip om een achtergrond te maken met een spuitflesje met water en waterverf. Dat leek me leuk om ook eens te proberen. Zo gezegd, zo gedaan en na wat eerste mislukte pogingen (te weinig verf, te veel water op het papier) was ik tevreden met het resultaat.
Blijkbaar nog steeds met de kaart van GerJanne in mijn achterhoofd stempelde ik met Versamark een veer en embosste die met gouden embossingpoeder. Dit geheel gemat op blauw papier, de horizontale strepen en de cirkel met tekst toegevoegd en mijn experiment is gelukt.

Vandaag een lange dag op school. Vanochtend gewoon werken met mijn eigen groep, vanmiddag de gemeenschappelijke ruimten opruimen en schoonmaken en overdracht van de leerlingen die naar een andere leerkracht gaan en dan vanaf half 6 eten met groep 8 en aansluitend hun musical en afscheid.
Voor het afscheid staan er 17 uiltjes klaar om de kids veel wijsheid en succes voor de toekomst te wensen.

10 opmerkingen:

  1. GerJanne heeft jou goed geïnspireerd ;-) Hele leuke kaart. En leuk ook om eens wat anders uit te proberen. De uiltjes die klaar staan zien er tof uit. En je dag klinkt inderdaad als lang. Maar ook vast wel heel leuk en gezellig. Jij zult vast blij zijn als je vanavond laat weer thuis op de bank zit. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat zijn ze leuk de uiltjes....wat een leuk gebaar!
    Ook je kaartje is prachtig Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Henriet,en die uiltjes ben er helemaal weg van.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige, stijlvolle kaart met de veer, je achtergrond is goed gelukt. Oh, wat leuk al die schattige uiltjes, daar gaan je leerlingen blij mee zijn. Je CAS sketch kaart is gaaf geworden, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee wat leuk! Daarom is bloggen zo gaaf, elkaar inspireren.. je uiltjes zijn zo geweldig! En verbeeld ik het me of hebben jullie een grote groep dit jaar? Ik dacht dat het de afgelopen jaren maar een paar leerlingen waren? Succes met de laatste dagen! Bijna vakantie.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. enne....... dank je voor je deelname bij ons van K&K!

      Verwijderen
  6. Deze kaart is wel goed gelukt en mooi geworden.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk die uiltje ook je kaart is mooi geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je achtergrond is zekers geslaagd! Super gedaan. Je hebt de sketch mooi uitgewerkt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen