zondag 16 november 2014

Zondagochtend

Vanochtend was ik al weer vroeg wakker en ben heerlijk gaan zitten knutselen. Daar is het ook echt weer voor.
Vorige week heb ik in Leeuwarden een design folder met stans gekocht van Marianne Design en deze heb ik vandaag gebruikt.
Het witte basiskarton heb ik zo gevouwen dat de voorkant korter is dan de achterkant. Op de voorkant eerst rood papier geplakt en daarop wit dat ik met mijn nieuwe design folder bewerkt heb. Daarna een wit vierkant gesneden en deze gemat op rood. Hierop heb ik een vilten kerstboompje geplakt. Deze boompjes heb ik in rood, wit en groen gekocht bij de Wibra. Achter het boompje zit zilveren engelenhaar van de Zeeman. De kaart daarna afgewerkt met rode en zilveren sterren van de stans die bij de design folder hoort.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van Dutch Card Lovers. Ze hebben deze keer een schets en die heb ik gebruikt voor deze kaart.
Ook doe ik mee bij De Creatieve Zebra waar ze een kerstkaart willen zien.

Vanmiddag huiswerk maken voor de opleiding voor cultuurcoach die ik op dit moment volg en vanavond met mijn broer naar Caro Emerald in de Oosterpoort in Groningen. En dan is er al weer een weekend voorbij!

19 opmerkingen:

  1. Erg mooi kaartje!
    Doe je cultuurcoach ja? Weet niet hoe het bij jullie is maar bij ons heeft diegene daar werkelijk een enorme klus aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Henriët !
    wat heb je een leuke kaart gemaakt, mooie embossingfolder..leuk de kerstboom en het engelenhaar..geniet van je avondje uit,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Henriët, leuk de embossingfolder met stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriet,

    Wat leuk gedaan je kerstkaartje.....en wat een mooie designfolder heb je gebruikt!
    Een prachtig kerstkaartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Wat een leuke kerst kaart zeg ☺

    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart en wat een leuke folder van MD heb je gekocht.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriet,
    ik zag al op FB dat je in de Oosterpoort was geweest en dat het een fantastische avond was geweest. Leuk om samen met je broer zoiets te doen.
    Je kaartje is weer hel leuk! Mooi die stansen met bijbehorende folder!
    Heel leuk.
    Is het huiswerk gelukt? is het een langdurige cursus?
    En ook leuk?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie uitwerking van de schets! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Henriët en zo leuk als die voorkant korter is dan de achterkant...mooi geembost en met die kleurige sterren een schitterend geheel!!!
    Ik ben ook gelijk maar volger geworden want je maakt ook schitterende creaties...en dat is leuk om te telkens te bewonderen

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Caro Emerald?! Dan heb je vast een geweldige avond gehad. Wij hebben haar gezien op Appelpop en haar optreden was echt super swingend! Je kaartje is hartstikke leuk. Wat handig, zo'n embossingfolder met bijpassende stans. En ook je Wibra-boompje is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,

    Geweldig mooie kaart. Tof dat je meedoet met DCZ en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT De Creatieve Zebra
    DT Kaartjes inpsiratie challenge.

    PS. Je kan met je kaartje ook meedoen met KIC.
    http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart. Prachtig met al die sterren.
    Gezellig dat je mee doet bij de Creatieve Zebra.

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke designfolder, daar zal je vast veel moois mee maken!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaafff!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf kaartje, het geeft echt een kerstgevoel. ;) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk kaartje! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart, leuke uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die is echt heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen