vrijdag 28 november 2014

Opkikkertje

Heerlijk!! Ik heb al weekend. Na vanochtend boodschappen gehaald te hebben en wat huishoudelijke klusjes te hebben gedaan moest ik vanmiddag natuurlijk wel even aan de knutsel.
De vader van mijn (stief)schoonzusje is woensdag geopereerd aan zijn hart. Voor hem maakte in dit kaartje:
Op een witte vierkante kaart plakte ik grijs design papier van de Action. Daarop 6 vierkantjes uit hetzelfde blok. Vervolgens een wit vierkant waarvan ik de randjes ruw gemaakt heb. Daarop plakte ik een grijs hekje en de kikkertjes. Tenslotte nog een op-kikker tekst toegevoegd.
Zo'n zelfde kaart maakte ik ook al eens eerder maar dan een een dames-versie. Zelfde opzetje maar een heel ander kaartje door het kleurgebruik.

Deze kaart laat ik meedoen bij de challenge van Dutch Card Lovers waar ze vierkantjes op je kaart willen zien.

10 opmerkingen:

  1. Leuk dat we allebei met de kikkertjes aan de knutsel zijn geweest Henriët!
    Ook jou kaart is ontzettend mooi geworden. Tja en de kikkertjes zijn gewoon zo lief en vrolijk, daar moet je iemand altijd mee kunnen opkikkeren, haha.
    Fijn weekend en groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk opkikker kaartje! Grappig hoe je de grijze vierkantjes als achtergrond hebt gebruikt. Staat ook mooi bij de groene kikkers.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriët,
    grappige opkikkerkaart heb je gemaakt, leuk met de vierkantjes, de kikkers zijn grappig, leuke tekst..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk opkikkerkaartje! Dankjewel voor je reactie op mijn vintagekaartje, ik vind dit inderdaad ook leuk maar niet al teveel opsmuk. Liever een beetje mij eigen stijl zodat je het mooie designpapier niet verstopt.

    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige opkikker-kaart Henriët!. Leuk dat je meegedaan hebt met de "vierkantjes" uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke opkikkerkaart, die zal vast op prijs gesteld worden! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super opkikker kaartje. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk, leuk. Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen