vrijdag 14 november 2014

Feestje

Vanochtend bij de kapper bedacht ik me dat ik toch ook nog een kaartje bij het gehaakte bruidspaar wilde geven.
Vanmiddag dus maar even aan de slag gegaan en dit kaartje gemaakt:
De basis is een vierkante kraft kaart. Daarop lichtblauw papier en daarop wit papier dat ik met een embossing folder heb bewerkt. Vervolgens een doily en daarop design papier. Het geheel afgemaakt met een hart van kraft, de lovebirds van Marianne Design en een tag met de tekst "feestje".

Nu de kaart samen met het gehaakte bruidspaar even mooi inpakken en dan vanavond de reactie van het bruidspaar maar afwachten. Ik doe maar lekkere warme kleding aan vanavond want het is een tuinfeest!


6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Henriëtte. Leuk met die vogeltjes erbij voor het bruidspaar.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Brrrrrr, een tuinfeest? Ben blij dan ik binnen zit, lekker met de kachel aan op de bank. Een trui lijkt me zeker geen overbodige luxe. Je kaart voorbij het bruidspaar is heel mooi, perfecte combinatie: lichtblauw, wit en kraft! De lovebirds zijn natuurlijk helemaal op hun plaats op een trouwkaartje. Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een super mooi kaartje ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, hier ook brrrr..moet er niet aan denken om buiten te zitten, hoop dat er toch iets als een overkapping is..Je kaartje is super, mooie kleuren, leuk de duifjes met het hart, veel plezier..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je voor het bruidspaar gemaakt Henriet....hopelijk heb je het niet te koud vanavond....veel plezier op het feest!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een tuin feest in november! Dat zijn vast heel optimistische mensen. Maar je kart is superleuk! Het heeft een romantische uitstraling en dat is natuurlijk heel toepasselijk bij een bruidspaar.
    Ben heel benieuwd of je een patroon kunt vinden. Dat zou echt helemaal te gek zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen