woensdag 12 november 2014

Bruidspaar

Vrijdag trouwt ons oudste nichtje. Op de uitnodiging staat dat ze graag geld willen. Dat vind ik geen probleem hoor, maar om zo maar een envelop te geven vind ik niet leuk.
Dus heb ik de haaknaald er maar weer eens bij gepakt om iets voor het bruidspaar te maken.
Ik heb een patroontje gebruikt van Christel Krukkert, maar dan helemaal aangepast.
Dit is namelijk het originele patroon:
De bruidegom heeft een envelop in zijn hand waar het geld in zit. Het boeket van het bruidje bestaat uit 4 papieren bloemen die ik met stempelinkt wat rode accenten heb gegeven.

Het was weer super leuk om te maken!
Vanavond eerst even wat kaartjes knutselen. Natuurlijk een kerstkaart want morgen is het weer donderdag en voor de rest zie ik het wel. Daarna weer lekker aan de haak want ik heb nog een tas en een krans die ik in opdracht moet haken. Ik verveel mij dus nog steeds niet!

7 opmerkingen:

  1. Super orgineel. Heel erg leuk gemaakt! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriët,
    wat is dit leuk zeg, je bruidspaartje is prachtig, heel origineel en superleuk,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, wauwie. Wat heb je dit leuk gemaakt zeg. Zo heb je wel een heel origineel kado om te geven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een GAAF idee is dit Henriette heel erg orgineel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, jij bent echt een haakwonder! Dit bruidspaar is echt heel leuk. Grappig dat de bruidegom de envelop met geld in zijn hand heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriet,
    wat is dit weer geweldig! Ik zit hier op de bank, Peter naast me en ik loet het hem zien. Toen zei ik: dan zal ik je de trekker ook nog even laten zien die ze voor haar vader heeft gemaakt. Onder de indruk, hier op de bank. Hij zegt:" dan kan ze vast ook een Citroen DS haken. Vraag even of ze dat kan doen voor mijn verjaardag in augustus..." Nou bij dezen dan maar...
    Lekker gefreubeld vanavond? Ben benieuwd of ik morgen wat vind op het blog van kerst...
    Groetjes,
    GerJAnne

    BeantwoordenVerwijderen