zaterdag 9 augustus 2014

Ik ben verliefd!!!

En voordat jullie nu denken dat ik verliefd ben op iemand anders dan mijn eigen man kan ik jullie gerust stellen. Ik ben namelijk verliefd op een land. Schotland wel te verstaan. Wat hebben wij genoten van onze vakantie in Schotland en wat is het daar prachtig mooi!
We hebben een rondreis gemaakt. Eerst hebben we 3 nachten doorgebracht in Pitlochry (midden Schotland), toen 4 nachten in Dornoch (Noord-Schotland) en ten slotte 3 nachten in Dailly (West-Schotland). Ook beide zoons hebben het prima naar hun zin gehad. We weten 1 ding zeker: hier komen we zeker nog een keer terug!

Vlak voor we op vakantie gingen was ik jarig en ben toen enorm verwend met knutselspulletjes. Ik kreeg o.a. het stansje van Marianne Design om super schattige kikkertjes te maken. Daar heb ik vanochtend dit kaartje mee gemaakt:
De kaart bestaat uit een basiskaart met daaraan vast 2 stroken die je in een inkeping schuift waardoor de stroken rond gaan staan. De witte basis heb ik beplakt met lichtblauw papier met bloemetjes. Daarop heb ik strookjes gras geplakt (gemaakt met de ijspegel stans) en tenslotte de kikkertjes toegevoegd.
Eigenlijk is de kaart nog niet helemaal klaar......er moet nog een opkikker stempel op. Dat moet nog een weekje wachten aangezien ik al mijn stempels heb uitgeleend aan een collega die niet op vakantie ging.
Nu nog genieten van een paar dagen lekker niksen. Vanaf dinsdag weer beginnen met het inrichten van de klas.

5 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie het fantastisch gehad zo te zie aan de prachtige foto's!
    Heel erg mooi is het daar.
    En je kaartje ziet er super leuk uit Henriet....mooi e stans is dat van de kikker.

    Groetjes en een fijn wekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat jullie zo hebben genoten. Ooit nog een wens om eens naar Schotland te gaan. Of de Scandinavische landen. Wie weet.
    Je kaartje ziet er prachtig uit met die vrolijke kikkers!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ..hier nog iemand die verliefd is op Schotland, ik ben daar een keer met mijn dochter geweest en het is zo'n prachtig land, we hebben een city-trip gemaakt..heel veel gezien..en wil nog graag een keer terug..
    Wat is je kaartje mooi geworden, leuke kikkertjes, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Henriet,
    ja, dat gevoel had ik toch over Zuid-Engeland. Wauw, wat een mooi land. Als ik Schotland zie op jouw foto's, zou ik daar zo heen willen!
    Je kaartje is weer super leuk! Enige kikkertjes.
    Geniet no even van je vrije dagen, als je eenmaal weer aan het inrichten bent is de vakantie in je hoofd voor een groot deel voorbij...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn ook schitterende foto's Henriet, ben er zelf nooit geweest maar degenen die er wel zijn geweest zijn altijd vol lof. Je kaartje vind ik geweldig, zo leuk die kikkertjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen