vrijdag 3 januari 2014

Update eerste kaart van 2014

Nou....het nieuwe jaar begint goed op mijn blog. Gisteren mijn kaart geplaatst en vandaag lees ik in alle berichtjes dat iedereen de binnenkant zo graag wil zien. Die had ik er toch meteen bij geplaatst? Maar even op mijn blog gekeken en nee......alleen een foto van de buitenkant.
Na even nadenken weet ik weer hoe het is gegaan: ik was met mijn blogbericht bezig terwijl manlief eten aan het koken was. En je raadt het al, toen ik halverwege mijn bericht was wilde hij de tafel dekken. Snel mijn bericht afgemaakt en geplaatst. En in de snelheid dus de foto van de binnenkant vergeten.
Nou, ik hoop dat jullie niet te lang in spanning hebben gezeten, maar hier komt dan de binnenkant van mijn eerste kaart van 2014:


1 opmerking:

  1. Hahaha, voor mij maakt het niet uit, hoor. Heb gisteren geen tijd gehad en begin dus nu gewoon met de binnenkant. Ga zo ook nog even kijken welke buitenkant er dan bij hoort ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen