maandag 13 januari 2014

Liftchallenge

Vanochtend heb ik mij gewaagd aan het maken van een kaart voor de Lift Challenge.
Met een druk weekend achter de rug en een nog drukkere week voor de boeg heb ik mijzelf vanochtend een vrije ochtend gegeven. Dus even niet poetsen en boenen op mijn vrije maandag maar lekker zitten knutselen.
De te liften kaart van de Lift Challenge vond ik erg mooi en ook de voorbeelden van het design team inspireerden mij tot het maken van deze kaart:
De basis is een creme kleurige, vierkante kaart. Daarop design papier uit een blokje van Studio Light dat ik met de naaimachine voorzien heb van een stikrandje.
Ook de rest van het designpapier komt uit hetzelfde blokje (linker label, hart, cirkel en de horizontale strook). Van alle losse onderdelen heb ik de randje bewerkt met distress inkt. Bij het voorbeeld waren prachtige, grote, uitgestanste letters gebruikt. Die heb ik (helaas) niet in mijn bezit en de letter stans die ik wel heb vond ik hier niet mooi. Daarom maar een stempel op het rechter label met de tekst.
Links zie je nog een stukje washi-tape met muzieknootjes. Ooit eens gekocht, nog nooit gebruikt maar kwam nu mooi van pas.

Dat was het weer voor vandaag. Nu de tafel leegruimen en straks met jongste zoon een broodje eten. Hij zit boven te leren. Morgen begint zijn proefwerkweek.

17 opmerkingen:

  1. Mooi, prachtig gemaakt! Ik heb die lift ook nog liggen, nu mijn inspiratie nog. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lift! Ik heb ook papier van Studio Light gebruikt voor deze liftchallenge. Ik wilde dat toevallig noemen, maar eigenlijk is het papier zo mooi.. dat ik snap dat iedereen dat graag op een kaart plakt. ;-) Je hebt alles mooi gecombineerd, leuk met het stikrandje er bij. Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart! Mooi ook die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De letters mis ik niet. De liftkaart is heel duidelijk terug te zien, en je hebt deze heel mooi gelift. De kleurencombi is prachtig! Erg leuk dat je met ons meedoet, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan! Een heel mooie kaart !
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaart is ook weer heel erg leuk Henriet!
    Ik vind de kleuren prachtig.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Deze is wel ff super gaaf gelift. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kaartje zeg! Prachtige kleuren heb je gecombineerd.
    En af en toe de boel de boel laten is heel belangrijk. Even tijd voor jezelf nemen geeft weer energie en dan kun je er weer tegenaan in zo'n drukke week.
    Heel herkenbaar.
    Fijn dat ik weer bij je verschijn! Zou toch jammer zijn...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Henriet, ik vind hem supergoed gelukt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaarten, Henriet.

    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gedaan hoor je lift is prachtig en helemaal in mijn kleurtje en modern!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige liftkaart, erg leuk met de muzieknootjes tape en de houten hartjes. De stempel is een prima vervanging voor de tekst. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een gave kaart, Groot gelijk om jezelf af en toe even dat te gunnen, zo'n knutselochtend. Zie maar eens wat voor leuks ervan komt! Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vind ik deze GAAF!
    Ziet er prachtig uit.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, wat vind ik de kleuren mooi!
    Fijne dag, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vind ik jouw lift mooi! Grappig dat tapejes die je nog nooit gebruikt hebt nu ineens goed van pas komen. Is de proefwerkweek van je zoon goed gegaan?
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen