zondag 19 januari 2014

Harten in de hoofdrol.....

......dat is de nieuwste uitdaging bij Dutch Card Lovers. Deze is net vanochtend online gekomen. Ik was vroeg uit bed, zag deze uitdaging in mijn leeslijst en besloot er meteen vanochtend een kaartje mee te maken.
En dat deed ik weer met mijn mooie papiertjes van Studio Light. Ik hoop dat jullie ze net zo mooi vinden als mij, want ik denk dat er de komende tijd veel kaartjes volgen met dit papier :-)  Ik heb volgens mij wel medestanders want Diny vroeg of ze het kaartje uit mijn vorige post mocht namaken. Natuurlijk mag dat. Ik voel me zelfs zeer vereerd!!
Dan nu het kaartje van vandaag:
De basis is een creme kleurige kaart. Daarop een velletje rood papier met een stikrandje. Verder muziekpapier en een label gebruikt. De letters op de label zijn van de Hema. Ook het grijze design papier bewerkt met een stikrandje. Verder natuurlijk harten toegevoegd want dat was natuurlijk de bedoeling van de challenge!

Dat was het dan weer voor vandaag. Vanmiddag met manlief cachen in Assen en vanavond de laatste hand leggen aan mijn 2e gehaakte kerststal. Fijne zondag allemaal!

14 opmerkingen:

  1. Zo, je bent er vroeg bij met deze lieve creatie! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij bent rap! Nieuwe challenge van DCL nog maar net online en jij hebt er al een kaartje voor gemaakt. Gaaf is ie. Leuk met die zwarte stiksels, maakt 'm een beetje stoer.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met leuke papiertjes en mooi afgewerkt met het stikrandje!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Henriët, mooi met de stiksels erbij!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Henriet,
    dit is zeker een heel mooi kaartje geworden. Echt superleuk!!
    En altijd leuk he als iemand je kaart wil liften of namaken...Ik volg Diny ook, dus ik zal hem wel tegenkomen. En je papier is inderdaad heel gaaf. ben benieuwd wat je er allemaal nog mee verzint.
    Bij mij komen berichten soms later in de zijbalk terecht dan dat ze geplaatst zijn, maar meestal zie ik ze dan toch nog...
    Goede werkweek weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Henriet, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf je kaart, en mooi met die stiksels vooral die zigzagjes ertussen. Moet k geloof ik ook maar gewoon doen, dat durf ik niet zo goed. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt Henriet!
    De kleurtjes zijn geweldig mooi bij elkaar gezocht.
    Dank je wel voor je goedkeuring om.....er zijn er geloof ik nog meer die iets van je willen namaken!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een heel mooi 'eerste' kaartje voor onze uitdaging bij DCL.
    Super dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een tof kaartje, erg leuk geworden!
    Groetjes, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje, hoor! Erg leuke papier inderdaad, mooie harten en een stoer stiksel! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart en vooral die stksel geven het een leuk speels effect, jij was lekker snel met je inzending...lol...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gave inzending hoor heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCl.

    BeantwoordenVerwijderen