dinsdag 1 mei 2012

Vakantie

Heerlijk zo'n vakantie. Even het hoofd helemaal leeg maken. En natuurlijk alle tijd om lekker te knutselen.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor onze buren die binnenkort 25 jaar getrouwd zijn.

Het tweede kaartje maakte ik voor de vriendin van mijn vader die volgende week jarig is.
Hiervoor gebruikte ik de letterstans die ik dit weekend van mijn vriendin kreeg. Ik heb hier alleen hoofdletters gebruikt.

Als laatste laat ik nog een kaartje zien dat ik zaterdag nog heb gemaakt. Het muziekpapier komt uit een muziekboekje dat ik bij de kringloop heb gekocht.


En tussen al dit geknutsel door heb ik vanmiddag ook nog een poosje in de zon zitten lezen. Het is tenslotte vakantie!

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes! Mijn voorkeur gaat naar de eerste!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt leuke kaartjes gemaakt, zeg! Heerlijk hè, zo'n vakantie waarin volop tijd is om te freubelen of om gewoon helemaal niets te doen.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg jij bent druk geweest!! Erg leuke kaartjes!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze alle drie mooi!! Ik vind ook vooral de eerste geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes heb je gemaakt Henriët!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen