zondag 21 november 2021

Kerst + zilver

Daar ben ik al weer met een kaartje! Dit weekend alleen me-time en dat betekent dus heel veel knutselen!

Ik gebruikte voor deze kaart de sketch van Sketch Saturday. In plaats van cirkels gebruikte ik 3 Rudolpjes. Het lijkt wel of ze verstoppertje spelen. Ik werkte de kaart af met zilveren letters en 2 zilveren sterren. Daarom laat ik deze kaart ook meedoen bij De Egel. Daar willen ze zilver en/of goud op je kaart zien. En tenslotte link ik dit kaartje ook nog bij Kaartjes Inspiratie Challenges blog. Daar willen ze een kerstkaart zien.

Hebben jullie ook problemen met je leeslijst? In mijn leeslijst krijg ik altijd 20 berichten te zien. Onderaan staat dan een oranje knop met meer laden. Als ik daar dan op klikte kreeg ik weer 20 berichten te zien. Nu kan ik op meer laden klikken wat ik wil maar er komt niet meer tevoorschijn. Dat betekent dat ik steeds alleen maar op de nieuwste 20 berichten kan reageren. Knap lastig als je net een grote blogronde had ingepland......

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart m3t die glurende rendieren! Mooi papier heb je gekozen.
    Ik lees niet via de leeslijst, heb de list die ik wil lezen op mijn blog staan, dus heb geen antwoord op je vraag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb het even geprobeerd, hier hetzelfde probleem, ookal heb ik er dus geen last van.

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart met de kiekeboe rendieren , hier het zelfde euvel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met die rendiertjes erop die kiekeboe spelen 😊
    Dat probleem met Blogger had ik gisteren ook al.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat is die leuk ik word hier zo vrolijk van wat een leuk idee om de rudolphjes om het hoekje te laten kijken, wat heb je het leuk gecombineerd met het dp en de zilveren details
    ik heb het probleem van de leeslijst niet weet zelfs niet eens hoe ik dat moet instellen, ga gewoon elke dag mijn favorieten langs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een enige kaart! Leuk idee van die verstopte Rudolphjes. EN lekker zeg me-time en aan de knutsel. Ik vind het wel jammer dat ik het gras voor je voeten wegmaaide, maar zit hem juist daar niet de uitdaging in? EN je mag twee keer meedoen .....
    Wat leeslijst betreft: nergens last van. Tenminste, ik ga naar jullie blogs via mijn zijbalk, niet via de leeslijst. Misschien ligt het daaraan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat grappig zoals die rendieren om de hoek komen kijken!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat tof gedaan door de Rudolfjes zo te laten piepen!
    Ik gebruik niet de leeslijst bij Blogger, maar Feedly (gratis versie). Bij Feedly kan ik blogs toevoegen en ze orderenen in categorieën. Ik vind het heel gemakkelijk in gebruik en zo kan ik ook niet-Bloggers blogs volgen. ;-)
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele gave kaart Henriët, zo leuk om die rendieren te laten gluren. Het probleem met de leeslijst heb ik sinds vrijdag en Irene meldde het gisteren bij een reactie op mijn blog. Het maakt ook niet uit welk apparaat ik probeerde en ik heb ook verschillende browsers geprobeerd maar niets werkt dus waarschijnlijk zit het bij Blogger :(
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kiekeboe, wat een leuke kaart met die rendieren!
    Je bent niet de enige met het probleem van de oranje knop, ik heb er ook al een paar dagen last van. Heel vervelend, ik hoop dat het gauw opgelost raakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja Henriet ik heb hetzelfde probleem en vind het ook heel irritant!
    Gelukkig kan ik jouw kaartje wel zien....wat mooi gemaakt en leuk gedaan met de rendieren!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappig kaartje! Leuk met die rendieren. Ik ben het probleem nog niet tegen gekomen. Maar vaak kom ik ook niet tot 20. Misschien vandaag ;-)
    Tot dinsdag! XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke kaart is het geworden met die grappige rendiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart. Het probleem met de leeslijst heb ik dus ook, dacht dat het aan mij lag. Was ook van plan om bij iedereen t]langs te gaan vandaag, maar helaas.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke en grappige kaart is dit! Ik gebruik de leeslijst niet maar ga naar andere blogs via de rechter zijbalk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuke kaart. Wat heerlijk dat je lekker kon knutselen het weekend. Probleem van de leeslijst herkenbaar heb het ook. Heel lastig…misschien lost het zich weer op . Ik hoop het maar. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart Henriette, De Rudofjes hebben wel schik geloof ik. Het reageren gaat voor mij het makkelijkste achter de computer. Op de telefoon heb ik die klachten ook. Blogger bedenkt wel elke keer wat.
    Dank voor jouw bijdrage aan de goud en zilver uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat grappig die rendieren die om het hoekje kijken, erg leuke kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook ik heb nog steeds problemen met de leeslijst, jij maakte een vrolijke kaart met de leuke Rudolphjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke kaart met die Rudolfjes!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart, Henriët.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen