zondag 18 oktober 2020

Welkom kleintje

Vrijdag kreeg ik een berichtje dat een oud collega is bevallen van haar tweede kindje. Daar moet natuurlijk een kaartje naar toe:


Ik heb de sketch gebruikt van Freshey Made Sketches. De papiertjes, stansjes en de stempel zijn van MD.
Verder spreekt het kaartje wel voor zich denk ik.

Afgelopen week plaatste ik (bijna) iedere dag een kaartje. Knutseltijd genoeg in de vakantie! De komende periode zal het wel weer wat stiller zijn hier op mijn blog. Begin meteen met een drukke week de komende week. Morgen mijn vader helpen. Er zijn weer 2 koeien van hem geslacht en dat vlees moeten we morgen in porties maken voor de diepvries. Middagje slachthuis dus. Dinsdag een verplichte studiedag op mijn vrije dag en daarna nog gewoon 3 dagen werken. Ach....het kan niet altijd vakantie zijn!

18 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje enriët, mooi in het blauw vind het autootje zo leuk.
    Succes met je nieuwe werk week.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met dit vrolijke babymannetje! Fijn dat je zo genoten hebt van de vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig !!!
    Succes met komende week !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig babykaartje.
    Er moet ook nog gewerkt worden,Succes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje.
    Hm, bijzondere bezigheid heb jij morgen, succes ermee. En succes met je andere werkzaamheden, hopelijk heb je ook nog wat tijd om te ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cutie! Sweet baby card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier net zo.... maar ik heb wel heel veel kaartjes gemaakt in de vakantie, dus ik ga ook door met plaatsen. Je kaart is echt superleuk. Die sketch is ook tof. Even gemist denk ik.
    Sterkte met het vlees en de drukke week. En inderdaad, er moet brood op de plank, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable baby card! That die-cut is super-cute! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje.
    Het kleintje erop, met zijn vingertje zo verlegen in zijn mondje, lieffff.
    Vlees uit eigen schuur is het lekkerste vlees! Succes met porties maken en invriezen.
    En ja, dat werken.... er gaat zoveel vrije tijd inzitten hè, haha. Succes hier is de vakantie (voor de 2 jongste) ook weer voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt! Dan is het weer aan de bak na de vakantie, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig kaartje! Veel succes met alles deze week!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje. Succes met de drukke week!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig baby kaartje! Wat lijkt mij dat heerlijk om een week lang te kunnen knutselen! Helaas hier op het moment erg weinig tijd. Hopelijk morgen eindelijk weer eens, ik heb juist zoveel mooie nieuwe spulletjes liggen. Groetjes Marinda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superlief babykaartje! De vakantie is bij jou duidelijk voorbij, wat een drukte meteen weer. Hier is het nu vakantie. Niks bijzonders gepland, helemaal lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig babykaartje Henriet!
    Je hebt een leuke vakantie gehad en nu weer gelijk een drukke week....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Henriet,

    Geboortekaartjes zijn altijd leuk om te maken. Helemaal geslaagd in de opdracht!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk geboortekaartje Henriët, deze baby vind ik schattig en op de één of andere manier ook grappig. Wel lekker dat je je vakantie goed besteed hebt, gaat alleen veel te snel voorbij hè.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen