vrijdag 12 juli 2019

Vakantie!!

Vandaag is in regio Noord de zomervakantie begonnen. Toen wij vanmiddag alles op school hadden opgeruimd en ik thuis kwam lag er een pakketje op de mat: mijn nieuwe bestelde stansjes.
Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en heb al weer een letterbord-kaart gemaakt:


De alpaca is mijn nieuwe stans. Ik maakte hem met blauwe kleurtjes en ook het letterbord werd blauw. De tekst in het wit en nog wat vlindertjes en bloemetjes toegevoegd.
Deze gaat naar mijn ex-schoonzus in Winterswijk. Ze is de komende week jarig.

Morgen ga ik naar Assen. Daar hebben we een team-dag van het design-team van het Marianne Design challenge blog. Lijkt me erg leuk om iedereen te ontmoeten. Ik heb voor iedereen iets lekkers mee versierd met een zelf gemaakt label. Die laat ik later deze week zien.

11 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik er morgen niet bij kan zijn. Maar ontzettend veel klets- en knutselplezier met het team!! Benieuwd naar foto's en verhalen!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat is die leuk geworden Henriët! Super zo in het blauw. Een fijne vakantie en veel plezier morgen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal toppie is deze geworden ! mooi gemaakt in dat blauw
    geniet van je vakantie
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag hem al vaker, die alpaca, net als het letter bord trouwens.
    Grappig dat je ook in knutselland mode items hebt.
    Veel plezier op de team dag!!
    En fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeeeeej leuk begin van je vakantie... knutselen met nieuwe stansen, een DTdag: heerlijk!
    Super leuk kaartje.
    Geniet van je 1e vakantie weekend.
    Ik bikkel nog een weekje door ;)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig een team
    Maag met het Marianne design team. Je kaart is prachtug geworden. Leuk is de alpaca. Mooi met de blauwe accenten. Leuk in combi met het letterboard. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart, ik heb nét de alpaca-stans besteld, ik vind hem zó lief. Ik ben benieuwd naar je design-team dag ervaring en vast een hele fijne vakantie gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, hij is enig!! Ook in andere kleurtjes is hij gaaf! Ik ben weg van het letterbord! De alpaca is ook zo leuk, maar ja, keuzes.....
    Hoe was de dag met het team?? Ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje leuke kleurtje heb je gebruikt leuk gedaan met dat letterbord

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh deze is echt helemaal geweldig!!! Die alpaca!!!! Is die ook van MD? Zo schattiiiiig!!!!! Helemaal verliefd op deze kaart :-D ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuke kaart
    leuk om kennis met je gemaakt te hebben
    groetjes jolanda bongers

    BeantwoordenVerwijderen