zondag 23 september 2018

Crazy for Cas

Bij Crazy for CAS hebben ze deze keer een challenge waarbij het de bedoeling is dat je je laat inspireren door een kaart op Pinterest. Nou is dat niet zo moeilijk, maar om vervolgens DE kaart te kiezen waardoor je je laat inspireren is lastiger.
Ik koos de volgende kaart van Willy:


En dit is wat ik er van gemaakt heb:


Het honingraat stempeltje en de tekst komen van de Action, de cirkels van Different Collors. Die heb ik gestempeld met Distress inkt Vintage Photo. De bijtjes zijn uit China komen vliegen. Dit alles op een 10x10 kaartje. Gemat op kraft en dit alles op een kaart van 11,5 x 11,5 geplakt.

In mijn kerstkaartenpost van donderdag vertelde ik over de basketbalwedstrijd van Donar die ik donderdagavond ging kijken via de livestream. Deze wedstrijd in Kosovo verloor Donar met 20 punten verschil. Dat betekende dus dat ze gisteravond thuis met minimaal 21 punten verschil moesten winnen. Dat is geen gemakkelijke opgave. Maar na een geweldige wedstrijd heeft Donar gisteren met 25 punten verschil gewonnen en spelen ze dinsdagavond thuis in de tweede voorronde van de Champions League. Dan zit ik zeker weer op de tribune!

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke variant gemaakt van de Pinterest-kaart Henriët. Alle elementen komen terug.
    Veel plezier dinsdagavond :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk CAS kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je je hebt laten inspireren door een kaartje van Willy! Ik vind jouw uitvoering met de bijtjes en de cirkels ook erg gaaf! Superleuk dat je meedoet aan onze challenge bij Crazy for CAS, dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS challenge. Wat een leuk kaartje zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje met de gevonden inspiratie! Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS!

    BeantwoordenVerwijderen