zondag 25 februari 2018

Be the best version of you

Vandaag ben ik er weer met een CAS kaartje voor het blog van  CAS(E) this Sketch!
En hoe simpel hun sketch deze keer ook lijkt, zo moeilijk vond ik hem dit keer om te maken.


Ik wilde graag deze tekst stempel gebruiken (uit de handlettering serie van de Action. Ik heb ze vrijdag eindelijk op de kop kunnen tikken). En na een rode cirkel, een rode achtergrond en verschillende combinaties alle losse onderdelen is het dit geworden.
De tekst gestempeld met versamark en daarna met wit embossingpoeder en de heattool bewerkt. De rode pijl springt er mooi uit.

Vanmiddag nog weer even genieten van het mooie (koude) weer. Dus dat wordt weer caches zoeken met manlief.
Fijne zondag voor jullie allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Het is je goed gelukt om een CAS kaart te maken. Prachtig die mooie tekst als middelpunt! Heb ik gelijk ook een leuk idee. geniet van het mooie weer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen