vrijdag 5 mei 2017

Joepie

Soms zijn er van die kaarten waarbij je tijdens het maken een aantal keren de nijging hebt om hem in de prullenmand te gooien. Dit was er zo een......
Maar gelukkig heb ik dat niet gedaan en ben ik toch verder gegaan. En uiteindelijk ben ik toch tevreden over het eindresultaat:
De kaart is gemaakt met het patroontje van Be Challenged op facebook. Op de voorkant moet een cirkel te zien zijn die je omhoog kunt klappen. Als je dat doet komt dit tevoorschijn:
 Het lammetje zit in de wieg nieuwsgierig om het hoekje te kijken.....

 Aan de binnenkant een kaartje die je onder het stukje links schuift. Op het kaartje stempelde ik eerst de tekst en daaroverheen maakte ik de wolkjes met een stencil. Het kaartje is gemaakt met mijn nieuwst postzegelstansjes uit China.
 Als je het kaartje er uit haalt zie je papa en mama schaap vol verwachting op hun kindje staan wachten.

Deze kaart laat ik ook meedoen met de volgende challenges:
Marianne's Design Diva's: alles mag met als optie favoriete kleurencombo
Marianne Design Kreadiva's: alles mag met als optie dieren

Zondag ga ik met mijn broer forto's maken in Wildlands in Emmen. Ik ben nog niet in de nieuwe dierentuin geweest. Ben benieuwd.
En daarna 3 dagen met groep 8 op kamp naar Noordpolderzijl. We gaan op de fiets heen en er staat steppen, fietsen, kanoën, spooktocht en nog meer andere leuke dingen op het programma. Ik denk dat ik woensdagavond kapot ben. En dan donderdag gewoon weer aan het werk in groep 5-6 :-)

6 opmerkingen:

  1. Hoi Henriët,
    ik ben hier ook mee bezig, wil hem graag afkrijgen voor ik richting Emmen ga (niet naar Wildlands haha..) Je hebt goed je best gedaan en een hele mooie kaart gemaakt..
    Veel plezier op schoolreis,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Henriet,
    Wat een leuke kaart is dit. Het model is gaaf en de hele aankleding is zo ontzettend leuk! Ik ben ook lid van de groep en ga dit model ook nog maken.
    Je steekt me aan. Maar waarom wilde je hem nou eigenlijk verhuizen naar de prullenbak?
    Veel plezier de komende dagen! Je zal wel afgedraaid zijn woensdagavond. Vroeg onder de wol dan maar....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie babykaart met een hoop details, leuk gedaan met papa en mama schaap en het kleintje in de wieg. Je beertjeskaart is ook mooi geworden, mooi die rand. Geweldig hoe je de politiecel nagemaakt hebt voor je zoon.
    Heel veel plezier in de dierentuin en daarna op het kamp.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel te leuk om weg te gooien, maar herkenbaar. Soms moet je gewoon even verder gaan en word het nog iets mooi's. Leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous creation in beautiful colours and nice details!
    So glad you joined us in the current Marianne Kreadivas Challenge!
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen