woensdag 26 april 2017

Vakantie 3

Gisteren vertelde ik al dat ik aan de slag ging met de 3-d pearl paint en de nieuwe stencils van de Action. Dat ging niet helemaal zoals de bedoeling was maar het resultaat is toch wel mooi geworden.
Ik was begonnen met een stencil op het papier te leggen en dan met een bankpasje de 3-d paint er overheen te verdelen. Toen ik het stencil er af haalde was het resultaat niet naar mijn zin dus heb ik de verf met het bankpasje egaal over het papier verdeeld. Het resultaat beviel me toen prima. Wat je helaas op de foto niet ziet is dat er echt een parelmoerglans op de achtergrond zit.
Onderaan stempelde ik een grasrandje (ook van de Action). Daarop plakte ik 2 uitgestanste  zwarte bloemen en daarbij nog een tekst met de stempels van Karin Joan. Daarna alles gemat op oranje papier. Op dat moment bedacht ik me dat ik de kaart zaterdag aan de vriendin van mijn vader ga geven. Zij viert zaterdag haar 65e verjaardag met een feestje in een paviljoen hier in het dorp. En omdat zij van oranje en vlinders houdt deed ik er ook nog 2 vlinders bij.

Deze kaart laat ik meedoen bij De Egel waar ze zwart op je kaart willen zien.

Nu snel opruimen. Er komen 2 vriendinnen theedrinken en lunchen. Zal een gezellige boel worden hier.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Henriët,
    je achtergrondje is mooi, leuk grasrandje en tekst en erg mooi de zwarte vlinders en bloemen, hele mooie kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriet,
    wat een mooi kaartje! Heel leuk met dat zwart erbij. Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, inderdaad de zelfde stansjes. Gelijke zielen.....
    Je kaartje is prachtig geworden. Dat is het voordeel van werken met verf en inkt. Het wordt altijd wat en deze keer super!
    Hoop dat je hebt genoten van je theepartijtje en lunchen. Gezellig!
    Fijne dag morgen, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dat het niet ging zoals je wilde is het toch een mooie kaart geworden. Mooi die zwarte bloemen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook al was je niet echt tevreden, ik vind het toch een mooie kaart.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Mooi stijlvol kaartje hoor ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'April 32' Challenge bij De Egel !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Gebruik zwart}

    BeantwoordenVerwijderen