zaterdag 29 oktober 2016

Paps is jarig

Vandaag is mijn lieve vader jarig. Hij is 72 jaar geworden. Voor zijn verjaardag kreeg hij van alle (bonus)kinderen en kleinkinderen een nieuwe hoes voor zijn vishengels en de bakker bezorgde voor 8 uur een verrassingsontbijtje.
Dat vond hij geweldig. Het verhaal van het ontbijt is ook wel hilarisch. Ik had namelijk met de bakker afgesproken dat ze tussen 8 uur en kwart over 8 zouden bezorgen. Ik zorgde er voor dat ik om 5 voor 8 verdekt opgesteld stond achter de schutting bij de voordeur zodat ik foto's kon maken van het moment dat mijn vader de deur zou opendoen. Ik heb tot 10 voor half 9 staan wachten en ben toen voorzichtig een bij het keukenraam gaan kijken. En jullie raden het al: mijn vader en zijn vriendin zaten al aan het ontbijt. Was de bakker er al om 10 voor 8 geweest.
Echt jammer, want mijn vader stond zich net te scheren toen de bel ging en ging dus in zijn hemd, met een half ingezeept gezicht de deur opendoen. Dat had vast hele mooie foto's opgeleverd.

Het volgende kaartje had ik aan de hoes voor zijn hengels gehangen met al onze namen op de achterkant:
Met de grote cijfers van MD de 72 uitgeknipt uit ecru karton en iets kleiner uit DP. Hierop het woord gefeliciteerd van Crealies en het lieve egeltje (ook van MD).
Het is een vrij eenvoudig geheel geworden maar als cadeau-label vond ik het wel kunnen.

Deze kaart laat ik meedoen bij Marianne Design Kreadivas waar alles mag (optie Haloween) en bij Marianne's Design Divas waar ook alles mag (optie natuur).

Ik wens jullie alvast een fijne zondag! Geniet nog maar weer een dag van het mooie weer dat ze beloofd hebben!

6 opmerkingen:

  1. Leuk verhaal van de bakker, sta je daar voor Jan Joker, wel fijn dat ze lekker genoten hebben van 't ontbijt..
    Mooi label heb je gemaakt, knap dat jij die puntjes op de lettertjes er ook opgeplakt krijgt,mij lukt dat niet ..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk label, ziet er heel gezellig uit aan de hoes (die ik er dan maar bij denk)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en origineel kaartje voor de verjaardag van je vader Henriët....en jammer dat je geen foto's kon maken van de bezorging van zo een verrassing...maar ze hebben er vast heel erg van genoten...
    Ook nog gefeliciteerd metzijn verjaardag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat je missie niet is geslaagd. Ik zie al helemaal voor me hoe jij in de bosjes ligt te wachten...hahaha. Je kaart is er niet minder om. Die is hartstikke leuk. En nog gefeliciteerd met je vader. Fijne dag!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal Henriet....gefeliciteerd met je vader!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen