dinsdag 27 mei 2014

Drentse wandel vierdaagse

Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag loop ik samen met jongste zoon en mijn broer de Drentse wandel vierdaagse. Hier lopen we iedere dag 30 kilometer als voorbereiding op de Nijmeegse vierdaagse.
Ik heb voor mezelf een mascotte gehaakt:
Nog even kijken hoe ik deze aan mijn rugzak vast ga maken, maar ze mag 4 dagen met ons mee.
Nu op zoek naar een patroon van een wolf, want jongste zoon wil voor in Nijmegen graag een wolf als mascotte.

Nu even een blogrondje langs jullie blogs en dan om 7 uur voor de tv om naar RTV Noord te kijken. GasterraFlames basketballen vanavond tegen Den Bosch en als ze winnen zijn ze landskampioen. Spannend!!!

13 opmerkingen:

  1. Hoi Henriet,
    wat een leuke mascotte heb je gemaakt, ik hoop op beter weer, want hier in Drenthe hebben we wel heel regen gehad..succes met het wandelen en de zoektocht naar de wolf..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mascotte mee mag met de wandel vierdaagse!
    Hij ziet er leuk uit....daar zal je ongetwijfeld leuke reacties op krijgen.
    Ik hoop dat het weer goed is....maar de vooruitzichten zijn beter he!

    Groetjes en succes met wandelen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je mascotte super leuk geworden, ik kijk uit naar de wolf
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, wat een leukerd. Ik hoop dat deze je je heel veel steun gaat brengen. Ik wens jullie heel veel suc-6.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Henriet,
    wat een leuke mascotte zeg! En ik vind het super sportief van je. 4 x 30 kilometer om te oefenen?? Respect hoor!!
    Ben benieuwd hoe je wolf gaat worden. Mooie uitdaging!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n leuk haaksel van jouw hand! Gaaf dat ie mee mag als mascotte tijdens de Drentse wandel vierdaagse. Ik hoop echt dat je blarenvrij deze dagen doorkomt. Vind het een hele uitdaging, 120 km lopen.
    Heel veel succes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie mascotte. En veel succes met de vierdaagse, dat is zeker al een goede oefening. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes met wandelen en vergeet je supergave mascotte niet ok? Toitoitoi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mascotte! Veel succes met het wandelen!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat kan jij netjes haken zeg! Erg leuk je mascotte! Succes met al het wandelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi gehaakt! Het is een schatje! Die brengt zeker geluk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze heeft een hoog knuffel gehalte, wat een schatje.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo, Heb je ook een patroon van dit geweldig leuke knuffeltje? Mijn dochter van 15 is helemaal verslingerd aan haken en zou deze graag maken.

    BeantwoordenVerwijderen