zondag 30 september 2012

Een middagje alleen

Meteen na de lunch verdwenen mijn mannen een voor een de deur uit. Na het vertrek van de laatste ben ik naar boven gegaan om heerlijk te knutselen. En het ging echt lekker vanmiddag.
Eerst 2 Kerstkaarten gemaakt waarvoor ik het ideetje heb geleend van Marjon (http://marjonskaarten.blogspot.nl/).

Daarna een uiltje gemaakt. Ik heb zo'n uiltje al vaker gemaakt, maar omdat ik in november op een kadootjes markt bij ons in het bejaardenhuis sta maak ik er nu weer een paar. (aangezien er op onze dorpsvlag een uil staat en de inwoners uilen genoemd worden vind ik dit wel een leuk idee).
En als laatste nog weer een kaartje gemaakt met mijn nieuwe stempel.
Het is een lange post geworden, maar het was dan ook een heerlijke middag!




8 opmerkingen:

  1. Hoi Henriët,

    wat heerlijk zo'n middagje alleen voor jezelf, zonder dat je gestoord wordt. En wat een inspiratie en resultaten laat je zien zeg! Ik vind de kerstkaarten erg leuk! Ze zien er niet moeilijk uit e toch leuk. Je uiltjeskaart is erg grappig!! Leuk dat de inwoners van jullie dorp uilen worden genoemd. Allemaal wijze mensen....
    Je nieuwe stempel is supergaaf!! Ook op de kaart in je eerdere bericht. Had ik nog niet gezien!
    Fijne avond nog!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi! Vooral het uiltje vind ik geweldig. Heel leuk idee trouwens voor die gelegenheid, ze zullen zeker in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo een knutselmiddag! Mooie kaartjes en het uiltje is top!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Henriette, snelle Nel ben jij zeg ,4 kaarten op een middag. Ik ben blij als ik 1 kaart in de week maak. Zijn wel erg leuk geworden. Mijn favoriet is het uiltje.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hè, als je het rijk alleen hebt en je helemaal op het knutselen kunt storten. En wat een leuke dingen heb je gemaakt. Die uiltjes zijn inderdaad wel heel toepasselijk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh heerlijk zo'n middagje alleen voor jezelf en je hobby!! En die uurtjes heb je goed gebruikt, prachtig zijn de kaartjes. Dat uiltje is te gek!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent bezig geweest met de bingo. Mooi geworden.
    Een middag knutselen is ook heerlijk even helemaal het rijk alleen. Wij zijn gisteren naar Hardenberg geweest, heel leuk en natuurlijk niet met lege handen thuiskomen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk gemaakt zeg! ook dat uiltje, maar hoe heb je die gemaakt? (ik wil hem ook graag maken ;) )
    groetjes ,Maura

    BeantwoordenVerwijderen