woensdag 27 juni 2012

Inspiratie

Vandaag zag ik allemaal kaartjes voorbij komen in blauw met beige. Dat zijn vandaag de kleuren van het kleurenkaartenteam (http://martinaskaartjes.blogspot.be/).
Ik zag een aantal keren papier voorbij komen uit een blokje dat ook bij mij in de kast ligt en ben vanavond maar eens aan de slag gegaan. De chipboard visjes had ik ook nog liggen en alles samen werd dit kaartje:


Heb vanavond weer heerlijk zitten knutselen bij mijn vriendin. Erg gezellig die uurtjes op woensdagavond!
Morgen een vrije dag met 's middags de diploma-uitreiking van oudste zoon. En wie weet nog een poosje lekker buiten in de zon. Het belooft mooi weer te worden!! (eindelijk...)

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi papier is dit, zag het gisteren idd ook voorbij komen. Leuke vissen! Veel plezier vanmiddag op de diploma uitreiking en in de zon.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, blijkbaar heb ik wat gemist op jouw blog. Wat een schattig kaartje is dit! Zo leuk met de visjes en de tekst in belletjes. Blauw en beige gaan mooi samen.

    BeantwoordenVerwijderen