donderdag 12 januari 2012

Doosje

Ik ben ze al op veel blogs tegengekomen en het patroontje had ik al een poosje liggen: een doosje voor Merci-chocolaatjes.
Nadat ik vanochtend de hele ochtend heb zitten studeren (want 28 maart komt steeds dichterbij en dan heb ik mijn afstudeergesprek....) mocht ik van mezelf even pauze nemen om te knutselen.
Dit is het resultaat:
Het doosje heb ik gemaakt van lichtblauw karton en beplakt met papier met blauwe bloemetjes. Op de voorkant heb ik alleen een witte vlinder bevestigd omdat ik het papier al druk genoeg vond.

Aan de binnenkant een stempeltje met de tekst: Op onze vriendschap omdat ik dit doosje (gevuld natuurlijk!) volgende week aan een vriendin wil geven.
De chocolaatje komen er later vanmiddag in. Manlief is nu boodschappen doen en die neemt ze mee!!

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi! En de witte vlinder er op maakt het echt af! Ik zou in elk geval blij zijn met het cadeautje (maakt al niet uit wat er in zit, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan en met de chocolaatjes erin wordt het nog lekker ook!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen