zaterdag 11 september 2021

Sketch challenge bij De Egel

Bij De Egel hebben ze deze keer een leuke sketch: alle dames van het DT hebben een sketch gemaakt en daar mag je zelf uit kiezen welke je gebruikt. Voor mij geen straf om te kunnen kiezen uit 6 verschillende sketches.
voor vandaag koos ik die van GerJanne (hoe kan het ook haast anders):

Ik gebruikte papier uit een blok van de Action dat hier al een poosje in de kast lag. De zwaan kreeg een plekje in de schijnwerpers. Ik heb haar op een nestje gezet. Verder de kaart versierd met bloemetjes.
Helaas mag je maar 3 keer meedoen bij De Egel maar ik denk dat ik alle 6 de sketches wel ga gebruiken!

Morgenmiddag met onze oudste naar de laatste oefenwedstrijd van Donar. Volgende week begint de reguliere competitie.
Ik neem voor oudste zoon een broodtrommel mee als cadeautje. Hij begint maandag namelijk met zijn eerste echte 'grote mensen' baan. De kaart die ik er bij maakte laat ik morgen zien.

En voor iedereen die reageerde op de verhuizing van onze jongste: hij woont al 5 jaar in Maastricht maar na al die jaren in een studentenhuis nu in zijn eigen appartementje. En onze oudste woont al weer bijna 3 jaar in Groningen. Het nest is dus leeg bij ons.

16 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart en een mooie sketch.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart.
    Leuke sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sketch heb je een waardige make-over gegeven, een heel mooie kaart maakte je ermee. Leuk bedacht dat de zwaan op een nest zit.
    Veel plezier morgen met je oudste, succes voor hem, vooral maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart leuk met de zwaan op het nestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met de prachtige Zwaan!
    Leuke sketch.
    Veel plezier morgen en succes voor je oudste!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart beeldschoon geworden. Prachtig die zachte kleurtjes!
    Veel plezier morgen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zwaan komt prachtig uit op deze leuke sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart, de sketch is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw, wat een mooie kaart.
    Het papier in combinatie met de zwaan vind ik mooi, het heeft iets rustigs, iets zachts.
    Heel mooi gedaan.
    Heb je nog iets op het label gemaakt, of kan die er niet uit geschoven worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gaaf kaartje met de sketch leuk met de mooie zwaan erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart in deze zachte kleurtjes, leuke sketch heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie romantische kaart Henriet! Mooie sketch van GerJanne. Wat betreft wild in Epe....ik heb een hele roedel wilde zwijnen gezien! Allemaal jonkies met pa en ma erbij. Maar pa en ma deden wel een beetje raar....ik keek alleen maar. Geert heeft ze niet gezien. Die reed te hard en ik ben natuurlijk niet gaan roepen. Dat maakte mijn dag wel bijzonder!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dat is en prachtige kaart met mijn sketch! Leuk dat je een zwaan op haar nestje gebruikte en in je bericht schrijft dat je nest leeg is, hihi..
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een mooie kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart heb je met deze schets gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart en geweldig de zwaan op het nest. Dank je wel voor het meedoen aan onze sketches uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen