donderdag 6 september 2018

Marianne Design - challenge 208

Vandaag start er op het blog van Marianne Design weer een nieuwe challenge. Het onderwerp is deze keer bedacht door Boukje: maak een kaart met een vogeltje met minimaal 3 producten van Marianne Design.
Dit is de voorbeeldkaart die ik deze keer heb gemaakt:


Voor het papier heb ik deze keer gebruik gemaakt van een blokje van  de Action. De stippen en strepen passen erg mooi bij de velletjes met herfstbladeren en zo kwam ik al een beetje in de herfstsferen. De stans van de takkenkrans stanste ik 2 keer uit en plakte die op elkaar. Het vogeltje zit op een nestje van herfstbladeren.

Gebruikte materialen:
CR1419: takkenkrans
COL1392: Eline's vogels
CR1336: autumn leaves
EC0169: Eline's giraffe clearstamps

Kijk snel op het blog van Marianne Design voor de andere kaarten van het design team. We hopen ook deze keer weer op veel deelnemers.

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Henriet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart heel erg leuk. Alles erg mooi gecombineerd. Dit blijft een heel mooi vogeltje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel leuke kaart geworden Henriët! Tof dat leuke vogeltje op de kleurrijke bladeren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig voorbeeldkaartje voor een leuke challenge Henriët, mooie accentjes erop ...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief vogeltje op je mooie herfstkaart Henriët. Ik ben dol op die warme kleurtjes en op kransen en op vogeltjes dus een kaart naar mijn hart ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met het vogeltje, je hebt ook leuk papier gebruikt.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk voorbeeld geworden, mooie kleuren ook.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Henriet! Was keuk dat we elkaar in het echt ontmoet hebben!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf kaartje Henriet! En met een vogeltje kunnen we alle kanten uit. Dat gaat wel lukken denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen