zaterdag 17 februari 2018

BOE

Na een vermoeiend ochtendje oppassen op een zeer ondernemende 2 jarige dame heb ik vanmiddag heerlijk zitten knutselen. Ik had het echt even nodig om bij te tanken van de ochtend. Kun je toch wel merken dat je dat niet meer gewend bent met zo'n kleintje. Maar toch geniet ik er wel altijd van!

Nu mijn kaartje. Die maakte ik met de sketch van Sketch Saturday. En met de sketch en het papier dat nog op mijn tafel lag was het idee snel geboren:
Zoals je ziet heb ik de sketch gedraaid. Het zwart/witte papier bracht me op het idee van de koe en wat kun je dan beter met de 3 hokjes doen dan de letters BOE er in zetten. Deze kaart gaat in de voorraaddoos. En ik denk dat ik wel al weet naar wie die in de loop van het jaar gaat. Maar dat blijft nu nog even een verrassing.

Morgen gaan manlief en ik weer geocachen. Dat is een poos geleden. Maar de revalidatie verloopt goed. Zo goed zelfs dat hij vanaf maandag weer 2 uur per dag mag gaan werken.

12 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! Het wordt morgen weer mooi weer, succes en veel plezier met geocachen!
    groet en fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke frisse kaart Henriët. Mooi gebruik gemaakt van de sketch. Veel wandelplezier morgen, het schijnt weer heerlijk weer te worden. Fijn dat de revalidatie zo goed gaat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Henriet,
    Leuk om de sketch zo te gebruiken, de koe doet het goed op je kaart.Fijn dat de revalidatie zo goed verloopt,
    Groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk deze zwart/witte kaart! De koe past er heel mooi bij, en leuk de "boe" in de vierkantjes! Geniet van jullie zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een hele leuke kaart, met deze lieve koe. En zeker weten dat passen op een tweejarige heel intensief is. Leuk als ze komen...en prima om weer met zijn tweeën te zijn, vinden wij...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan ik me best indenken, dat opwassen op zo 'n kleintje vermoeiend is. Gewoon omdat je het niet meer gewend bent,
    Je kaart is heel leuk! Veel plezier rmorgen. Ik denk dat ik morgen maar een relax dagje houd, na de feest week met mijn moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk die stoere koe mooi zo in het zwart/ wit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieve koe en die zegt boe! Vrolijke kaart Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt deze week! Dit is ook al zo'n toppertje. En je hebt ook bijna al het schaatsen gezien. Dat was genieten. Nu op naar dinsdag voor weer een ploegenachtervolging. Hoop dat jullie weer van alles hebben gevonden tijdens het geocachen. Fijn dat je man weer een beetje uit de voeten kan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke koe kaart, vind hem vrolijk.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Ik vind hem echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen