woensdag 25 oktober 2017

Vakantie

Hebben jullie dat nou ook dat je het in de vakantie soms drukker lijkt te hebben dan normaal.
Maandag en dinsdag veel afgesproken met vriendinnen (die ook in het onderwijs werken), vandaag een klus-, poets- en knutseldagje en morgen t/m zaterdag naar jongste zoon in Maastricht. En dan is de vakantie al weer bijna voorbij.
Vandaag maakte ik een kaart voor de Dutch Card Lovers. Zij vragen deze keer een kaart met een silhoutte stempel.

Ik ben begonnen met de wolken aan te brengen met een stencil en 3-d pearl paint. (en ja, ik weet dat de lucht eigenlijk blauw moet en de wolken wit maar dit kwam beter uit). Daarna het gras gemaakt met waterverf waar ik zeezout over gestrooid heb. Daarna het riet gestempeld en de tekst er boven. Toen ik dat geheel op lichtblauw papier had gemat wist ik het even niet verder. Daarom zette ik het bovenste deel even weg tegen de easel-kaart die ik laatst voor mijn broer maakte. En toen wist ik het. Ook dit werd een easel-kaart. Voor het onderste gedeelte mooi papier met vogels gezocht waarin ook weer de blauwe kleur terug komt. Daarop een toefje met bloem, 2 bladeren en een veer en links nog een tekstje.

Ik doe mijn best vanavond nog bij jullie te reageren. Anders wordt het niet eerder dan zondag want ik Maastricht ga ik andere dingen doen dan bloggen :-)

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, mooie laagjes w.b. stempelen en een leuk model. Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige vakantie week heb je! En dan ook nog op bezoek in Maastricht! Gaat het goed met je zoon in het diepe zuiden? Studeert hij hard. ;)
    Je kaart is mooi! Stempelen in zwart geeft een mooi effect.
    Heel veel plezier in Maastricht.... er gaat vast gewandeld worden, misschien langs winkels? Of heet dat dan gewinkeld šŸ˜‚
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart! Die rietkraag is echt prachtig. Goed idee om er een easelkaart van te maken. Hahaha ja, je kunt het maar druk hebben in de vakantie. Veel leuke dingen heb je op het programma staan. Geniet in Maastricht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Henriƫt! Hier is ook elke dag goed gevuld. Geniet van je dagen in Maastricht. Bloggen komt later wel weer!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henriƫt,
    hier loopt de Herfstvakantie ook anders dan gepland, met de zorgen om ons hondje, je hebt een hele mooie kaart gemaakt, leuk model en mooi gestempeld, veel plezier in Maastricht,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend dit kaartje Henriƫt...zo mooi gestempeld ...
    en ik wens je veel plezier in Maastricht, mooie stad is dat

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, soms kan de vakantie onwijs druk zijn, met leuke dingen, lekker van genieten! Gezellig naar Maastricht!! En je kaartje is echt harstikke tof, wat is er veel op te zien. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk je kaartje Henriet!
    Veel plezier met leuke dingen doen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje Henriƫt!! Gaaf die achtergrond zo.Geniet lekker van je dagen in Maastricht.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke easel-kaart!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige easelkaart met mooi stempelwerk. Ik hoop dat je een paar heerlijke dagen in Maastricht hebt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart!
    Wij hebben deze week herfstvakantie. Ik probeer deze vakantie ook enkele kaarten te maken, maar ik heb momenteel geen inspiratie...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke Easelkaart. ;) Lekker vrolijk. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen