zondag 25 juni 2017

Lift Challenge

Wat een leuke kaart hebben ze deze keer bij de Lift Challenge. Daar wilde ik zeker aan mee doen deze keer. Daarom vanochtend maar meteen aan de slag gegaan.
Zelf met een dun papiertje en dubbelzijdig tape een basis gemaakt waar ik de strookjes op kon plakken.
Uit verschillende kleuren blauw strookjes gesneden en deze schuin opgeplakt. Het woord groetjes er uit gestanst en een witte versie er weer ingeplakt. Daarna alle kleine stukjes er weer tussen geplakt. De strook op een witte, vierkante kaart geplakt. Boven en onder de strook een scheurrandje gemaakt. Toen was het voor mijn gevoel nog niet helemaal af en toen heb ik er nog een zeemeeuw bij gemaakt. Lekker zomers!!

Voor iedereen een fijne zondag!!


9 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Hij staat op mijn to do lijstje voor deze week. Die zeemeeuw erbij geeft net even wat extra's. Leuk!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leukerd!
    je hebt mooi papier gemaakt en de zeemeeuw erbij is extra leuk
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een leuke challenge en een hele gave uitwerking van jou. De zeemeeuw staat er goed bij. Precies het ontbrekende puntje op de i.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke liftkaart Henriet!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn Pieterpad berichtje!We zijn er bijna....nog even een vierdaagse in Apeldoorn lopen tussendoor....4 dagen van 30 km.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke, vrolijke liftkaart. De zeemeeuw is een leuk accent.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk kaartje, en och, dat zeemeeuwtje...zo tof!! Ik heb de challenge ook gezien, erg gaaf...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Mooie kleurtjes en dat zeemeeuwtje is leuk erbij!! Dank je wel voor je inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitwerking van de lift Henriët. Mooie kleurtjes en dat zeemeeuwtje stapt zo parmantig rond..hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart heb je gemaakt. Soms moet er net even iets bij. Dat heb je goed gedaan met deze leuke zeemeeuw.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen