maandag 22 mei 2017

Ronde kaarten

Daar ben ik weer!!! Wat kan een mens het toch druk hebben. Afgelopen dinsdagavond met grote broer naar Zwolle voor wedstrijd 2 in de play offs Landstede - Donar, woensdagochtend werken, woensdagmiddag cursus en 's avonds ranja schenken bij de avond 4-daagse. Donderdagavond naar Groningen voor weer een basketbalwedstrijd, vrijdag werken, zaterdag de hele dag met grote broer naar Huizen vogels fotograferen en zondagmiddag al weer naar Zwolle voor alweer een basketbalwedstrijd.
Maar vanochtend een ochtendje knutselen ingepland. Moet toch stilletjes doen in huis omdat manlief ligt te slapen na de nachtdienst. Stofzuigen en de was doen is er dan niet bij.

Bij De Egel hebben ze een leuke, nieuwe challenge. Ze vragen daar om een ronde kaart te maken. Ik maakte er 2:
Voor beide kaarten stanste ik uit wit papier de grootste cirkel die ik heb. Daarna uit dp  uit het blok Driftwood van MD een cirkel gestanst met een stikrandje. Daaruit weer een cirkel gestanst waardoor een kijkgaatje ontstaat. Achter de opening dp geplakt uit de Eline's baby serie van MD. Op dit dp kwam een stempeltje. De bovenste cirkels verhoogd opgeplakt en afgewerkt met voetjes, de ooievaar en de panda.
Ik wil deze kaartjes ook mee laten doen bij Marianne Design Kreadivas  waar alles mag met als optie "feestelijke dag".

Als afsluiter nog een paar foto's die ik zaterdag maakte in de vogelkijkhut in Huizen:



Ik denk dat het niet nodig is om te zeggen dat ik heeeeel blij ben met de resultaten :-)

9 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je meedoet met onze 'ROND' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    (Prachtige vogel foto's !)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaarten heb je gemaakt,grappig de opening met tekst en je vogelfoto's zijn super,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's! Zelfs een ijsvogel gezien, mooi. Je ronde kaartjes zijn hartstikke leuk. Het doorkijkjes met tekst staat mooi. En ja, als ik het zo lees dan heb jij het echt heel druk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes! leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke ronde babykaartjes Henriët...en ook je vogelfoto's zijn prachtig...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een leuke en mooie kaartjes zeg !
    Gaaf die vogels ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "Mei 34" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Rond}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende foto's heb je kunnen maken, mooi om deze vogels zelf van dichtbij te zien. Twee mooie babykaartjes, leuk die extra ronde eruit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn leuke vrolijke kaartjes! Maar ik ben vooral jaloers op die foto van die ijsvogel. Hoe lang heb je daarop moeten wachten?!

    BeantwoordenVerwijderen