dinsdag 1 januari 2013

De beste wensen en al weer de eerste kerstkaart....

De beste wensen voor 2013!!
Is iedereen heelhuids aan het nieuwe jaar begonnen?
Gisteravond oud en nieuw gevierd bij mijn broer en zijn vriendin. Om 12 uur naar het vuurwerk staan kijken. Wat gaat er een hoop de lucht in. Wij steken zelf niks af maar ik vind het wel mooi om naar te kijken.
Na vandaag op bezoek geweest te zijn bij vader en schoonvader zoekt iedereen even een rustmomentje (te veel oliebollen gegeten??)
Ik ga maar even zitten knutselen. Mijn werkvoorraadje dat zo voor het pakken ligt bestaat nog helemaal uit kerstpapier. Dan nog maar weer een kerstkaart. Heb ik er maar weer 1 voor vogend jaar :-)

Hoop dat jullie nog een kerstkaart aankunnen......
Voor wie morgen (of wie weet zelf vandaag al weer) weer aan het werk moet: succes! Ik neem het er nog een weekje van......

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart!
    Ja...je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen...jij bent al van start gegaan!
    Ook voor jou de beste wensen voor 2013 en maar hopen dat we vaak bij elkaar kunnen kijken en ideetjes op doen!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, het kan toch nog. Er is zelfs een challenge waar je elke week een kerstkaart kunt plaatsen. Maar je kaart is leuk met dat hertje erbij.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Henriet,
    Wat een leuk kaartje is dit zeg!! Helemaal niet zo druk, maar het effect is heel mooi! Leuk zo met dat hertje dat de bal in springt!
    Geniet nog van de paar dagen van deze vrije week.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Henriët, Waar je de moed vandaan haalt om weer kerstkaarten te gaan maken, weet ik niet. Maar ik kan geen kerstkaart meer zien.
    Hij is wel leuk geworden, vooral met die bal, en mooi papier is dat trouwens. Het schijnt wat door, vind ik super.
    Ook nog de beste wensen voor 2013.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed dat jij al weer een kerstkaart hebt voor dit jaar!! Het is een hele mooi! Wens je een goed en creatief 2013 toe.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent het jaar goed begonnen: alvast een kerstkaart voor eind 2013! Natuurlijk nog de beste wensen voor 2013.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen