woensdag 28 november 2012

Sneeuwpop

De challenge bij de Creatieve Zebra is deze week een kaart met een sneeuwpop.
Nu kwam ik toevallig deze week in een knutsel tijdschrift voor kinderen een hele schattige sneeuwpop tegen.
Vanavond ben ik tijdens ons wekelijkse knutselavondje bij Caroline aan deze kaart begonnen en thuisgekomen snel afgemaakt.
Het stippeltjespapier kreeg ik van Caroline (Bedankt!!XXX). De witte stukjes van de sjaal heb ik met Tip-ex ingekleurd.
Vond het wel grappig om het hoofd zo boven het kaartje uit te laten piepen.
Morgenavond flink aan de bak met gedichten schrijven en kadootjes inpakken. We vieren het hier zaterdagavond met mijn vader en zijn vriendin. Wordt vast gezellig!

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! En inderdaad leuk, dat hoofdje boven de kaart. Oooh :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriet,

    wat een enige kaart zeg! En inderdaad dat hoofdje doet het hem!!
    Je vraag over de stansjes: deze zijn nog uit eigen voorraad. Ik ben van plan om de gever te vermelden als ik een kaart maak met stansjes uit mijn post.
    De kerstboom kreeg ik vorig jaar van een medeblogster over de post. het lijkt meer een soort van sticker, maar misschien is het wel een stansje....geen idee. Ik ga er opeens heel anders tegen aan kijken. Grappig!
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad een schattige sneeuwpop!
    Leuk bedacht zo.
    Het is een lief kaartje geworden.

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooie kaart en wat een leuke sneeuwpop met zijn hoofdje boven de kaart!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind sneeuwhopen ook zo leuk, deze heb je heel mooi gemaakt, en lekker eigenwijs zo boven de rand uit steken.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje
    bedankt voor je deelname aan DCZ

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriet,
    ben ik weer! Ik had je nog helemaal niet bedankt voor je post op mijn verjaardag, geloof ik! Geweldige stansjes heb je erbij gedaan!! Superbedankt!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen