maandag 22 oktober 2012

Driehoekkaart

Ik had dit soort kaarten al een paar keer voorbij zien komen en vond ze altijd erg leuk. Omdat ik iets bijzonders wilde maken voor mijn duo-collega die 31 oktober afscheid neemt wilde ik dat in deze vorm doen. Op het blog van Elke Kaart Een Feestje (http://karensdoodlesnetherlandschallenge.blogspot.nl/) staat een uitleg hoe je deze kaartje kunt maken. En met hun duidelijke uitleg heb ik dit voor mijn duo gemaakt:













En omdat het zo lekker ging heb ik er ook nog 1 in kerstsfeer gemaakt:


Het is een lange post geworden met al die foto's. Wie weet of het in blogger ook mogelijk is om foto's naast elkaar te plaatsen? Ik krijg dat namelijk niet voor elkaar..... (kijkt volgens mij wat gemakkelijker!)













6 opmerkingen:

  1. Hallo Henriet,

    Ik ben zojuist volger geworden van je blog.
    Je maakt hele mooie kaarten en ik zal regelmatig een kijkje bij je komen nemen hoor!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die leuk geworden!!
    En hoe je de foto's naast elkaar zet weet ik zo direct ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje voor je duo-partner! Altijd fijn om iets dat zelfgemaakt weg te geven en/of te ontvangen.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk model is dit en ze zien er prachtig uit! Weer iets voor op mijn steeds langere to-do lijst.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een aparte kaarten, heel leuk gedaan, en zoals Marijke en Chantal al schreven, deze komt ook op mijn to-do-list.
    De enige manier die ik kan bedenken om de foto's naast elkaar te zetten is dat je van de 3 foto's één maakt. Ik heb dit voor je in Word geprobeerd, maar ik krijg ze niet weggeschreven naar een jpg.
    Nu werk ik met een 10 jaar-oude versie Word, ik weet niet wat een nieuwe versie kan.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen