zaterdag 13 oktober 2012

4 op een rij

Een poosje terug plaatste ik een berichtje met een zelfgemaakt uilendoosje. Iemand reageerde met de woorden:  Je uiltjeskaart is erg grappig!! Dat bracht me op een idee. Dus in plaats van uile-doosjes heb ik vanavond een aantal uile-kaartjes gemaakt!

Het kaartje rechtsonder heeft dezelfde kleuren als destijds het doosje. Van de andere 3 komen er ook nog gelijke doosjes.
Ik wens iedereen alvast een fijne zondag, met hopelijk toch een beetje zon (de regen komt hier nu met bakken uit de lucht!).


6 opmerkingen:

  1. Leuk he! Als je hier nog allemaal bijpassende doosjes voor gaat maken, zullen het perfecte duo's zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele schattige uilen kaartjes! Mooi gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Henriët,
    ja dat was ik, dacht echt dat het een kaart was die je rechtop tegen de muur had gezet. Stond nergens dat het een doosje was.... Maar in elk geval leuk dat je op de gedachte kwam om er een kaart van/mee te maken.
    Deze vier op een rij zijn erg leuk!!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan, Henriët.
    Je bent goed bezig zeg, de laatste tijd.
    Kun je wat inspiratie mijn kant uitsturen? Heb het nodig.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uilenkaartjes, ik zie ze vaker en ze zijn erg leuk. Deze zijn weer anders dan gestempelde.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen